![]() |
wat hangt er bij jullie in t kleinste kamertje?
ofwel..
hebben jullie versieringen in de wc hangen?! wij hebben (hoe origineel) 2 koeien schilderijen een koeien kalender en koeien foto's aan zo een foto rekje.. |
Niets (y)
|
Telt een handdoek?
|
Handdoek
Tegeltje Verjaardagskalender Moppenboek "Seks boven de 50"-boek WC-rolhouder |
Thuis: Niets eigenlijk, alleen een WC-rolhouder en een handdoek. :o
Studentenflat: Studentenkalender en nog wat leuke plaatjes. |
Wc-papier, viezerds.
|
niks, behalve een wcrolhouder etc
|
bah
|
En oh, we hebben kleinere kamertjes dan dat kamertje.
|
een stortbak
|
een kalender en een one-touch lucht verfrisser
|
Wcrolhouder
Handdoek, Rekje met shampoo etc. Douche Handdoekring Douchegordijn Wastafel Randje boven wastafel om spulletjes op te zetten |
Niets, alleen de logische dingen die je in een badkamer verwacht (handdoeken bv.)
|
ik heb een retro wc met heel veel nep bloemen (y)
verder een wc borstel, wc houder en een scheurkalender (hoewel dit niet hangt ;)) Klein prullenbakje. Op de grond staat een doos die gevuld is met tampons :o :p |
Op kamers: foto's van bijna-blote mannen en foto's van (oud-)huisgenoten en een verjaardagskalender. Een schoonmaakrooster, een wc-papier-gekocht-meld-vel en een tekening van een membraan potentiaal in rust (??).
Thuis: een prikbord met bibliotheekbriefjes en bustijden en papieren van de scholen van mijn zusjes en broertje. Een verjaardagskalender, foto's en een oude tekening van mij. O ja en ook de gewone dingen: wc-borstel, handdoek etc. |
wij hebben op de flat allemaal rare/grappige krantenberichten en leuke strips aan de muren hangen, en ook nog een scheurkalender
|
Een poster met cryptogrammen, een stapel tijdschriften in een rek, en een sudoku-boekje, zodat iedereen bij ons altijd uren op de wc zit :|
|
wc-papier/handdoek/spiegel/kalender
|
Zoals op bijna elk Arnhems studententoilet: Loesje, Loesje, Loesje.
En een reproductie van picasso (<-Mijn werk :P) |
Een WC-houder, een plank met prulletjes en een foto van een hond.
|
Een prikbord met wat van die 'handige informatie' over openingstijden van bibliotheek en eh iets van de NS en een kalender.. en een verhaal van I am my own grandpa :)
|
een muur is 'behangen' met lege wc-rollen :o
|
Kalender (y) (y)
|
een verjaardagskalender
|
Kalender
Spiegel Brise One Touch |
Een spiegel en een wasbak en een wcrolhouder en ehmm dat was 't geloof ik.
|
Toiletpapier! :)
|
Stimulerend materiaal.
|
Een vieze lucht.
Een rekje met een handoek, extra wcpapier en maandverband en luchtspray. Een rol wcpapier, ook vochtig. Een spiegel Een wasbak Een verjaardagskalender. Dat was het :) |
een kalender met engeltjes
2 beeldjes met engeltjes (zittend op de vensterbank) tja mams he... |
Een chinese kalender, een wcrolhoudermetwcpapier, een pakje tampons, een rekje met kaarsjes en stiften om mee op de muur te schrijven.
|
Naast alle standaard dingen (wc-rollen, handdoeken, foto's, tegeltjes etc): moppenboekjes!
|
wc-rol houder
handoek wasbakje/fontijntje Dat was het wel. Waarom moet je je WC nu toch weer gaan versieren. :confused: Wat ik me ook afvraag, waarom heeft iedereen nu toch een verjaardagskalender op de WC hangen, waarom moet dat ding nu op de WC hangen? |
een poster van een kereltje uit een prentenboek in het regenwoud, ik geloof dat die poster van het WNF is; een stel grappige boomerangkaarten; vakantiekaarten die in de loop van de jaren door (vaak al lang weer verhuisde) huisgenoten naar de rest zijn gestuurd, allemaal met gelijkende voorkanten (een landschapsfoto met daarboven de naam van de plaats waar de foto is genomen). Oh en wc-papier. En een schoonmaakrooster.
|
Ik weet het niet, ik kom daar nooit.
|
Een lamp.
|
Citaat:
|
handdoekje, steunbeugel (van de vorige bewoners) wc rol, stortbak, verjaardagskalender en een kransje van blaadjes.
|
verjaardags kalender en handoekje
|
de kalender hoort op de wc omdat je daar nog eens kan denken aan al die jarige..
zit je.. SHIT (letterlijk en figuurlijk) mn achterneef is 33 geworden :rolleyes: |
Stelletje droge rozen die lekker zouden moeten ruiken. En een schilderij met een spreuk.
|
Verschillende foto's (in lijsten) van openbare 'kleine kamertjes' in Frankrijk.
En een kalender, met zwartwit-foto's van kinderen. |
BNN kalender
|
een verjaardags kalender
wc rol oh ja en de verspil kalender van eneco |
wc beneden:
aan de muur hangen twee borden van een vrouw *geen idee waarom* een barometer verjaardagskalender twee tijdschriften op de grond wc boven: Scheurkalender pim en pom kalender van onze hond hele stapel boeken en tijdschriften een wcrol houder tampons-maandverband-rotzooi |
Een spiegel, en hij hangt te laag.
|
posters uit national geographic en een ets van een hamster,
|
Citaat:
|
Een schilderijtje van een WC-rol
|
Een DVN-kalender.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:58. |