![]() |
gothic
ik ben gottic
ze noemen mij vampier, aanhanger van hitler, en volgens hun hoor ik bij de mafia! wat vinden jullie? tell me :confused: :confused: |
is bull shit van hun! vat het maar op als een compliment ;) kan nooit zo erg zijn!
|
ik vind je een vuileteringneger met tyfus die terug naar belgie moet.
|
..ik vind mezelf ook erg flauw :D
|
tegenwoordig word iedreen goth gevonden..
zaterdag vonden ze mij nog goth :s :r |
hee een jivejoneslover die gothic is....wel origineel iig...(zou je daar toch eerder mee pesten dan dat je gothic bent :p)
|
ik vind dat hier beswel snel n slotje op zal gaan :p
|
hmm...wat zouden we daar van moeten vinden dan? oh wat goed van die mensen dat ze dat zeggen? denk nou es ff na... :rolleyes:
|
ben t dus eens met -brodie-
|
Citaat:
Citaat:
|
nou, jivejones-gottic, ik vind dat je je niets aan moet trekken van onze meningen net zo min als de mensen die je zo noemen, en gewoon je eigen stijl moet houden (net als je eigen muzieksmaak :p ;) )
|
acharm.. :D
|
Citaat:
|
Post es wat gegevens om je verhaal te onderbouwen.
|
Ik zou onmiddellijk van top40 gaan houden ben je gelijk van al t gezeik af..
Hmm wat is Jive Jones dan ook al weer.. Van welke muziek hou je nog meer? Within Temptation? |
Citaat:
|
jah within temptation is zoooo gothic....en verder natuurlijk Cradle of Filth :p
|
Citaat:
|
en linkin park uiteraard
*wat een lol* |
ja en ik wil er wel een koekie bij
|
K-otic is nou niet meer zo gothic :( :( sita is eruit :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
WOLFSHEIM Wumrscut bla bla bla |
Citaat:
|
Citaat:
meneer korrolin begrijpt t sarcasme in deze topic nie? :p |
Citaat:
(als je hier nou nog geen sarcasme in ziet dan moet ik je een hopeloos verklaren) |
owkee wumrcut is meer darkwave en nee immortal is dead/black metal en ps ik had het hier over slipknot dats geen gothic en within temptation is rock gothic en dit is GOTHIC
Wolfsheim Cayne Cemetery Of Scream Century Chalice Charon Christian Death Cirrha Niva Covenant Crematory Crematory * Crest, The Cruachan Cybele Daeonia Dakrua Deine Lakaien Depeche Mode Despairation Diablerie Diary Of Dreams Diluvium Dismal Euphony Diva Destruction Dreadful Shadows Moonchild Moonspell Mortalia Morthem Vlade Art My Dying Bride |
Citaat:
|
Citaat:
|
dit gaat werkelijk nergens over een slot is dan ook geen verrassing neem ik aan
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:34. |