![]() |
[TK] Hoge Doc Martens met stalen neuzen voor 35 eu (ophalen in R'dam)
Ik heb in de aanbieding een stel zwarte Doc Martens. Ze zijn maat 7, wat overeenkomt met maat 40/41, 14 gats (dus komen ongeveer tot de bolling van je kuit) en nog in heel goede staat. Op 1 van de neuzen zit een miniscule beschadiging.
Ik heb ze al eeuwen in mijn kamer staan maar ik wil er vanaf. Ik heb ze ooit voor 290 gulden gekocht en wil ze kwijt voor 50 euro. Of doe maar een serieus bod. Ik woon in Rotterdam & studeer in Leiden, dus kan ergens daar afspreken om ze op te halen (ze zijn heel zwaar dus opsturen is niet echt een optie). [edit] Niemand wil die krengen hebben voor 50 euro geloof ik, dus degene die ze op wil komen halen in Rotterdam mag ze voor 35 euro meenemen. Dat is echt cheap voor deze schoenen.[/edit] |
Up :rolleyes:
|
heb je een foto ?
en waarom wil je er vanaf? |
Ik heb wel interesse, maar ik heb maat 40, denk je dat ze dan zullen passen?
En foto idd. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik wil er vanaf omdat ik ze al zo'n 5 jaar in mijn kast heb staan & ik geen Doc Martens meisje meer ben, en waarschijnlijk nooit ben geweest. Maar ik vind het zonde om ze weg te gooien aangezien ze nog goed zijn. Ze zijn niet eens uitgelopen ofzo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
aanbieding dus
|
hmmmm als ze voor 35 weggaan. Maar is het een 7.0 UK maat of een 7.0 US maat?
En zijn het gewone 20 gaats veter docs of hebben ze zo'n nare rits aan de zijkant? |
Heb toch echt wat foto's nodig. :p
|
Adrenaline je hebt pm.
Btw het zijn 14 gats (dus 28 per schoen in totaal :confused: ) Het is maat 7, staat verder niet bij of het US of UK is, staat wel boven made in England dus het zal de UK maat zijn. Geen ritsen, gewoon de oldfashioned veter Docs. Die beschadiging is echt heel klein, misschien een centimeter waar ik de neus heb geschaafd. Verder is het leer nog perfect. |
Citaat:
It's all about trust baby. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:24. |