![]() |
navigatiecomputer....
Vraagje: hebben jullie een navigatiecomputer?
(aka zo'n ding dat in de auto verteld welke kant je op moet, van tomtom) Zo ja, een met een mannelijke of een vrouwelijke stem? Hebben jullie die computer ook een naam gegeven? (niet vreemd hoor, piloten geven hun automatische piloot ook vaak een naam...) Heb je ook sexuele fantasieën over je navigatiecomputer? (wel vreemd :D ) Mijn antwoorden: ja, een met een vrouwelijke stem. Ze heet Chantal. (nog) geen sexuele fantasieën..... |
nee, nee en nee
|
nee, nee, nee.
|
Hoort hier niet.
|
Nee, Nee, Nee
in belgië noemen ze zo'n ding een engeltje |
Citaat:
|
Ja, met een vrouwelijke stem en nee, ze heeft geen naam en daarnaast doet ze het voortdurend niet. En we moeten zelf nog een keertje alle teksten in gaan spreken.
|
We hebben eentje met een vrouwelijke stem en over de naam zijn we nog niet helemaal uit. :o
Seksuele fantasien bij zo'n stem? Nee dank je. |
Ja we hebben een tomtom met vrouwelijke stem, ze heeft vast een naam en papa weet hem vast maar ik niet hoor. En heb ook geen fantasien :s
|
Wij hebben dr een met een vrouwelijke stem en ze heet Miep. Voor zover ik weet heeft niemand er bij ons seksuele fantasieen over, maar wie weet.
|
4x nee, en hoe fucked up ben je als je sexuele fantasieën hebt over een navigatiestem.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja wij hebben een vrouwelijke stem die ons de weg wijst.
ze heet sophie en niemand heeft er na mn weten fantasie bij enzo |
Nee.
|
Omg, reageert zo'n ding als je zijn/haar naam roept? :)
|
mijn ouders thuis wel, het is een vrouw (belgisch) en Nee!
|
Citaat:
Antwoord op de vragen van TS: nee, nvt, nvt, nvt. |
Citaat:
|
omg, leer kaartlezen :rolleyes:
Bij die dingen moet ik altijd aan die reclame denken van die vrouw in die auto, en dat dat ding dan zegt 'hier rechts afslaan', en dat ze dan zo de bosjes inrijdt :D |
Ja, ik weet niet met wat voor stem als ik in de auto zit issie nooit aan.
|
Citaat:
|
Ik weet niet hoe die van mij heet, ze weet tenminste altijd de weg (y)
|
Die van mn vader heet Truus. :cool:
|
Volgens mij was het najib amhali die een stukje in zijn show had over sexuele fantasieën met je navigatiesysteem :p
Overigens op alles nee :o |
Citaat:
|
Citaat:
op alle vragen is het antwoord nee |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vier maal nee.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De enige vrouw die de weg weet, en die ook niet gaat zeiken als je niet naar haar luistert en doodleuk een andere route pakt. Ze denkt dan immers effe na en past de route gewoon aan.. |
Ja mijn vriend heeft GPS met een vrouwelijke stem en ik mag hopen dat ie er niet op geilt :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die van mij heeft een berenstem en heet communiceerbeer.
|
geen originele tom tom
ik noem de mijne willem, tis dus een man en NEE geen fantasieen.. :eek: tis mijn vader ook stiekem.. ja geen originele tom tom dus maar stuk goedkoper (y) :cool: |
nee, toen we op vakantie waren in Amerika hadden we er wel een.
Ze had een vrouwelijke stem We noemden haar 'onze mevrouw' en ook wel eens 'de slet' als ze het weer s fout had :p Geen seksuele fantasieen :eek: |
Citaat:
|
Je zal maar seksuele fantasieen met je navagatiesysteem hebben...
|
Citaat:
(ik heb een hekel aan de rolleyes, maar hier is ie eigenlijk wel op z'n plaats) |
Citaat:
|
Citaat:
ene vriendin van mij heeft ereen en die heet Bep.. :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:01. |