![]() |
Eerste topic!
Al zenuwachtig?
|
Lijkt me meer iets voor het algemene deel. :)
|
Ja heel erg :(
|
ik wou het eerste topic openen :(
|
Citaat:
|
Ja godver :(
|
Sorry mensen, had ik al gedaan ;)
|
Ik niet. Ik ga dik en vet slagen
|
Citaat:
|
Jongens, wel ontopic.
|
alledrie om 21.10
|
Citaat:
En de jouwe... Ook :P Maar idd nu ontopic Ik sta er niet geweldig voor, maar zenuwen heb ik niet. |
Citaat:
|
Citaat:
Mijne: http://forum.scholieren.com/showthread.php?s=&threadid=1387286 Jouwe: http://forum.scholieren.com/showthread.php?s=&threadid=1387287 Ontopic: Ik heb geen zenuwen, want ik heb mijn diploma al binnen. :o :D |
ja echt heel erg. bij het centraal examen van ckv2 viel het wel mee (al heb ik dat gigantisch verneukt; ik was pas bij vr. 29 van de 38 toen de drie uur voorbij waren :mad: ), maar dat komt natuurlijk ook omdat die niet voor 50% meetelde.
morgen beginnen mn mondeling en dáár ben ik pas zenuwachtig over. goddamnit ik ga echt zakken ofzo. :mad::( |
Ik durf niet meer. Ik meld me ziek.
|
ik wel beetje.
ik heb ook geen idee wanneer ik moet beginnen met ECHT leren zeg maar. brr. |
Citaat:
|
Voor examens ben ik niet zenuwachtig. Enkel voor mn mondeling Frans en Duits. Bah.
|
Ik heb nooit echt last gehad van schoolstress, maar misschien dat dat ergens begin mei nog wel komt. Ik heb eerder heel veel zin om van school af te gaan (y)
Ik moet alleen nog wel veel voorbereiden voor de mondelingen van aankomende week... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Woow gelukkig sta ik een 7 voor frans :)
|
Ja al best wel, vooral voor scheikunde en natuurkunde. Ik heb al een aantal examenopgave gedaan voor die vakken en die had ik echt allemaal fout. :(
|
Ik heb zin in de anderhalve maand voor de examens dat ik niks meer te doen heb. (y)
Verder zal het examen zelf ook niet zo erg zijn denk ik. We hebben alle stof ruim vantevoren af en zoveel leervakken zijn het niet. |
Citaat:
|
Ik stress echt hard voor de examens, sta er wel goed voor maar wil geneeskunde gaan doen en moet dus zo hoog mogelijk...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, ik ben zelf heel zenuwachtig. ckv2 ging voor mijn gevoel best goed, dat was een lichtpuntje, maar morgen begint de laatste tentamenweek en ik snap niets van wiskunde, verdomme (n) Daarnaast heb ik allerlei stress i.v.m. verloren gegane leesdossiers. En ik ben gewoon bang dat ik zak, niet alleen door de reguliere examens maar ook door die leesdossiers. (n)
Mijn moeilijkste vak zal wiskunde worden. (n) |
de examens beginnen pas over een maand :s
|
Succes allemaal!! :D (y)
|
Nee nu ik alles een beetje overzichtelijk op een rijtjeh eb totaal niet meer eigenlijk:o
|
Enige examen waar ik echt tegenop zie is ec 1,2
Daar sta ik ook het laagste voor (6.2) maarja... Ik ben niet echt bang dat ik ga zakken of zo.. Mondelingen heb ik al gehad, nu alleen nog 1 pta'week en dan examens. Ik heb wel veeet veel zin in de stunt en feestjes en vakanties en gala's en alles :cool: |
Mnee, ik ga ervanuit dat ik het wel haal als ik mijn mondeling nederlands en mijn profielwerkstukpresentatie gehad heb (al kan dat eigenlijk ook niet heel erg fout gaan.)
|
Ja. Volgende week tentamens en mondelingen, jak. Mijn leraar Nederlands vindt het grappig om mij lage cijfers te geven die nergens op slaan. Heb altijd een 8 of 9 gestaan voor Nederlands, nu sta ik ineens een 6. Valt niet op hoor :mad: Zak.
nu ga ik écht weer verder leren aan mn wiskunde :o |
Ik vind die mondelingen pas écht eng. :(
Ik heb helaas het probleem, dat ik snel praat en woorden inslik. Als ik dan een andere taal ga praten, wordt dat vaak alleen maar erger en erger. Ook wil ik allerlei ingewikkelde zinnen zeggen, omdat ik als ik in het Nederlands over iets praat dat zo doe, maar dat dus niet direkt in een andere taal kan omzetten... Voor de rest sta ik er wel goed voor, maar hoop dat die mondelingen mijn cijfers niet al te erg omlaag halen... Groet, Cathinca |
Vind alleen de mondelingen wel eng, vooral Nederlands.
|
Nee, niet zenuwachtig, al vind ik Latijn en Wiskunde wel een beetje naar op de laatste dag. Maar ik weet zeker dat ik slaag, dus geen redenen voor zenuwen.
|
Nee, alleen voor mijn mondelingen. Wat de CE's betreft, ik sta er goed voor, CE's worden op onze school veel beter gemaakt dan SE's, ik kan na de toetsweek gewoon leren zonder dat ik nog allerlei zooi moet inleveren dus ik heb alle tijd, dus het moet gewoon lukken.
|
Mwah. :)
|
Jaaaa ik ben echt half dood aant gaan hier :rolleyes:
Al die leraren willen extra uren gaan plannen omdat we het anders niet halen... x |
Ik ben zenuwachtig voor Economie, Aardrijkskunde en Geschiedenis. De talen worden gewoon een eitje. Alleen mn Duits mondeling wordt een hel. :o(n)
|
Niet zenuwachtig omdat ik niet zou slagen, wel omdat ik een 8 gem. wil :o
|
Nee, valt wel mee tot nu toe. :)
|
mmm, een heeeeeeeeeeeel klein beetje..Alleen omdat ik nog best veel moet doen, vooral biologie en scheikunde..
Maar ik sta overal dik voldoende voor dus het gaat vast lukken! (y) |
Mja, best wel zenuwachtig :s
|
Ik ben niet echt zenuwachtig, omdat ik weet wat er te verwachten valt. Daarnaast heb ik dit jaar wel mijn zaakjes in orde itt vorig jaar.
|
Succes allemaal (y) achteraf zul je zien dat het best mee viel :o :)
|
Wat zijn er nog veel mensen die mondelingen moeten doen! Ik heb die allemaal al gehad :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:26. |