![]() |
Trapte jij in de 1 april grap?
Hier is wel een poll :cool:
|
Nee.
|
Klikken!!
Maar ik trapte er wel een beetje in :bloos: |
Citaat:
|
hebben we nog niet genoeg 1 april topics :(
|
Ja, ik was al druk aan het oefenen hier en nog steeds vergis ik me :(
|
welke één april grap?
|
Citaat:
|
Nee.
|
Er is geen echte 1 april grap met me uitgehaald. Alleen mijn zusje probeerde me iets wijs te maken maar ik hoorde al meteen aan de manier van praten en hoe ze erbij keek dat ze me voor de gek hield. Ik ben er dus niet ingetuind. :)
|
Toen ik het voorgenomen plan doorlas, dacht ik dat de wereld verging. Schepen zonken, de zon ging onder, donkere wolken pakten zich samen rond DK en Onzin, het begon te regenen, het begon te onweren. Het was het begin van het einde, dacht ik.
Ik verstopte me al in een schuilkelder, bang als ik was voor dit opkomende terreur van onze Forumleden van DK en Onzin onderling. Ik was ontroostbaar, tranen vulden mijn kamer, als Katrina New Orleans vulden. Zwemmen moest ik in mijn tranen. Uit voorzorg ben ik naar de supermarkt gerend, in de hoop de laatste restjes voedsel in te kunnen slaan, voordat het onheil los zou barsten. De doos van Pandora opende zich toen ik het nieuws las, enorme rampen zouden zich voordoen, niet wetende dat 1 april aanstaande was. De dag was gekomen, het was de dag van de fusie. Een afscheidsbrief had ik al geschreven, mensen op de hoogte stellend van mijn afscheid van het forumgedeelte van scholieren.com. Ik durfde niet naar beneden te scrollen, maar nieuwsgierig als ik was, heb ik mijn angst overwonnen en scrollde naar beneden. Ik kwam langs Religie, Psychologie en Seksualiteit. Mijn adem stokte nu. Zou het echt zo zijn? Zouden DK en Onzin echt samengegaan zijn? Ik scrollde nog eenmaal naar beneden. Ik zag De Kantine apart staan. Ik zag Onzin apart staan. Ik klikte De Kantine aan en zag dit topic, realiserende dat de fusie niet door was gegaan. Toen realiseerde ik me het, de datum was 1 april. Het was allemaal een grap. De afscheidsbrief verscheurde ik, de zon kwam achter de wolken weer tevoorschijn. De wereld was gered van de terreur. DK en Onzin waren twee aparte fora gebleven. Met een gerust hart kan ik zeggen dat ik hier sowieso nog 364 dagen rondzwerf. Driehonderdvierenzestig? Ja, dan is het weer 31 maart en moeten we weer vrezen voor een nieuwe aanslag op de gevestigde orde. Met een gerust hart verblijf ik, hier in het oosten des lands, Rense Pieters |
Nee en als je het wel hebt gedaan ben je behoorlijk pauper.
|
hum, ik had die dag zo van een bezoekje in een mortuarium...Dus, niet het meest geschikte moment voor een 1 april grap. ('it's alive!')
|
Citaat:
ooh dat, neej, niet ingetrapt nee :rolleyes: |
Oh, de eventuele samenvoeging van dk en on?
|
Citaat:
|
nee, dat was nou ook niet bepaald logisch...Allang blij dat ik geen geschiedenis heb in al die 'omfg, we moeten dicht echt tegenhouden!' topics...
|
Citaat:
|
Ja, Petra heeft mij voorgelogen :(
|
Nope.
|
nee. maar stiekem hoopte ik wel dat het zou gaan gebeuren. heerlijk om te zien dat van sommige mensen het trieste online leventje dan op de klippen loopt.
|
Nee. In het begin misschien heel even, totdat ik de beweegredenen eens goed ging doorlezen
|
ja :o
en was het ook een paar dagen na de aankondiging blijven geloven. maar toen zei mijn zusje dat het een 1 april grapje zou gaan worden. ben zo goedgelovig. |
Ik denk het, want ik weet niet over welke "dé" 1-april-grap de TS het heeft...
|
Citaat:
|
Nee.
|
Nee
|
Natuurlijk niet. Het was ook zó ontzettend doorzichtig en goedkoop.
Ik probeer me voor te stellen hoe deze grap tot stand is gekomen. Zouden de forumbaasjes met elkaar om de tafel zijn gaan zitten en gniffelend en giechelend van plezier deze ingenieuze 'grap' hebben gekozen? Dat moet een behagelijk feestje zijn geweest. Oooh de voorpret, de voorpret! |
klikken
en ik wil graag nog alle mensen bedanken die me eraan herrinerden dat onzin een deelforum lager zat. ach.. mijn doel was toch al bereikt |
Citaat:
|
Bij mijn weten niet.
|
Een beetje.
|
Nee.
|
Nee :)
|
Een beetje, want ik ben goedgelovig en ik wist het niet zeker dus ik ging maar uit van het ergste scenario:o
|
in eerste instantie natuurlijk een beetje, maar al gauw niet meer
|
kheb daar nu geen tijd voor heb SE's
|
Eerst ff een shock maar ik geloofde het verder niet, hoewel ik wel ligtelijk verbaast was dat er op 1 april niks gebeurd was :o
|
Ik was wel even bang eerlijk gezegd.
|
;)
|
Klikken!
|
Citaat:
|
nope
|
't Was geen aprilgrap, want niet op één april gedaan.
|
Ja ik ben er ingetrapt en was heeel erg blij dat het nep was:p
|
Jah. maar ik ben nog maar nieuw hier, ik wist neit dat ze hier aan 1 april deden :o Anders had ik het misschien wel doorgehad.
|
Nee, maar eigenlijk interesseerde het me geen donder.
|
en toen had ik tandpasta aan mn hand..
|
Ik had het stuk vluchtig doorgelezen en vond het best een goed idee eigenlijk :(
|
Ik dacht eerst dat de grap was dat ze die twee fora niet zouden samenvoegen, en de dag erna duidelijk zou worden dat onzin en de kantine net wel zouden verdwijnen. Vind het ook nog steeds raar dat men hier een aprilgrap al weken op voorhand uitvoert.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:07. |