![]() |
Tegen welk examen zie jij écht op?
Dat word voor mij economie, ten eerste omdat het veel is, ten tweede omdat ik daar niet al te slecht voor mag scoren maar op zich wel zie gebeuren dat ik dat ga doen.. :(
|
Frans.
|
biologie en wiskunde
Biologie omdat je daar nooit echt goed kan scoren, volgens mijn leraar en het is veel, in tegenstelling tot wiskunde waarbij alles elkaar wel overlapt, maar ja je weet nooit wat voor sommen het worden. Wiskunde dus voor het onvoorspelbare karakter. |
bio want das een bagger vak :p
|
Latijn. Al sta ik er nu nog wel goed voor. :)
|
Natuurkunde en scheikunde, gewoon de twee moeilijkste vakken in mijn ogen. Ik haal altijd vanalles door elkaar. Daarnaast is het vaak veel lezen, en ik heb nogal snel de nijging om ergens overheen te lezen.
|
Wiskunde, B12 (omdat wiksunde sowieso kut is) en biologie omdat je daar hard in tijdnood gaat komen en dus gaat stressen.
|
latijn, want ik weet vantevoren dat ik dat ga verprutsen, omdat ik dat nou eenmaal niet eh kan :confused:
de vraag is alleen in welke mate ik het ga verprutsen.. (N) edit: oh en geschiedenis! ik weet nu al dat ik daar enorm van in de stress raak, sowieso omdat je echt meer dan 10 blaadjes moet schrijven ofzo. ofja, niks moet, maar daar komt het op neer denk ik. godverklote. |
Wiskunde, muziek en frans.
|
Wiskunde, NL, gs. Maar vooral Wiskunde.
|
WiskundeA1.
|
biologie en scheikunde.
niet mijn beste vakken :( |
Nederlands, omdat die samenvatting een enorme ramp gaat woredn(N)
|
Voor mij ook economie, het is gewoon zo fucking veel en ik snap het altijd wel maar dan antwoord ik toch weer NET iets anders dan het moet zijn, of ik draai perongeluk de woorden om. En ik mag daar idd ook niet al te laag voor halen... En vorig jaar was ik er zooo goed in :s Maar de leraar die we nu hebben slaagt er in om iets nog onduidelijker te maken door het uit te leggen! (Y)
Edit: oja en latijn, maar dat is gewoon grappig zo veel als dat is. Maarja daarvoor mag ik op zich nog wel wat verkloten qua cijfer. |
Geschiedenis, omdat het onderwijsonderwerp zo ontzettend saai is en mijn lerares mierenneukt en 2 jaar geleden op de havo had ik dat ook veel slechter gemaakt dan verwacht en uitgerekend.
|
Wiskunde en natuurkunde. Voor 1 van de 2 móet ik voldoende staan.
|
sja, dan toch wiskunde (a1 ;)) en economie 1. Dat zijn toch de vakken waardoor ik als ik ergens totaal geen idee bij heb best wel een beetje in paniek raak altijd :o
|
wiskunde a2 en ec 1,2
brr. |
Komt allemaal goed Sanne/Anneke ;) Je zit daar straks en hebt zoiets van "oooooooooh is dit alles?" :cool:
|
Geschiedenis :(
|
ik doe mee met het biologie idee..
en latijn, maar das nu al zo'n duidelijke ramp datk die maar vast bij voorbaat buiten beschouwing laat :D |
Citaat:
|
Ja hallo, als je havo of vwo doet vind ik wel dat verwacht van je mag worden dat je op z'n minst correct Nederlands kan.
Uitzonderingen zoals dyslectici daargelaten. |
Ben ik met je eens, maar in het geval van een samenvatting vind ik de inhoud belangrijker dan de spelling.
|
Zeker, maar ik vind het zeer terecht dat er ook op de spelling gelet wordt.
|
Ik vind een fatsoenlijke spelling enorm belangrijk, bovendien mag er wel enigszins niveau in Nederlands examen zitten.
Het hele vak Nederlands stelt imo weinig voor. |
Citaat:
|
Wie zegt dat het bij Anneka om de spelling gaat? :confused:
|
Uhm niemand, het is een reactie op Doavid die zegt 'Ik vind het wel héél lame dat spelling zo'n issue is op dit examen.'
|
Wiskunde (A1), geschiedenis en aardrijkskunde :s
Maar de mondelingen vind ik nog het allerergste! |
Citaat:
|
Al mijn profielvakken; Economie12, Wiskunde A12 en in mindere mate tegen Aardrijkskunde.
|
Citaat:
|
Nederlands, want die samenvattingen heb ik de éne keer helemaal goed en de andere keer klopt er niets van :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Om OT te blijven, ik heb ook niet echt zin in geschiedenis, al ben ik er verder wel goed in. :o |
Latijn en M&O. Fijn die bijvakken. :s
|
Citaat:
|
Filosofie gaat wel even hard voorbereiden worden.
|
Wiskunde! :(
|
Wiskunde. omg :/
In de vijfde klas heb ik echt niks gedaan in de tweede helft van het jaar. Voor de laatste toets had ik de hele periode het boek niet open gehad. Nogal stom ja. Dit jaar veel beter gewerkt; alles wat in de zesde is behandeld lukt me wel. Maar ik blijf hem toch spacen voor wiskunde :/ MO ook een beetje. Ook nooit iets voor uitgevoerd. |
Economie: veel en moeilijk. Tegen de vertaling Grieks zie ik ook heel erg op, daar ben ik gewoon heel erg slecht in. Ook filosofie heeft nog heel veel voorbereiding nodig.
Eigenlijk is gewoon alles balen, maar economie en Grieks het meest. |
Ik sluit duits dit jaar af....Ik hou m`n hart vast :( (n) :rolleyes: :eek:
|
economie, omdat ik daar 3 jaar lang bijna niets aan gedaan heb.
en biologie, maar meer omdat de proefexamens een beetje tegenvielen en ik een hoog punt moet gaan halen. |
Citaat:
|
Scheikunde, natuurkunde, wiskunde...nouja de rest eigenlijk ook wel
|
Latijn en Bio. De rest moet wel lukken denk ik :)
Oh ja, en Kunstgeschiedenis. Rotvak :p |
Biologie-examens vind ik echt moeilijk, bovendien moet je er veel voor leren, dus daar zie ik wel een beetje tegenop.
Voor Grieks hebben we het meeste al moeten leren, dus dat valt wel mee. Nederlandse examens vind ik ook lastig, met name de samenvatting. Ik weet nooit wat belangrijk genoeg is om te vermelden, en wat niet. Frans en wiskunde (B12) zijn als het goed is een eitje voor me. :) Scheikunde schijnt nogal tekstverklaarderig te zijn, en is niet rekenachtig genoeg voor mij, maar op zich moet dat wel lukken. Natuurkunde is ook wel te doen, en Engels ook wel. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:16. |