![]() |
Nieuw Soulseek (tip)topic.
http://oeh.ac.at/oeh/progress/103348...48996985/right
Omdat de oude ver is weggezakt in de gekrochten van deze gele hel. Dus noem op: Je username, wat je aanbied en (NIEUW!) wat anderen zeker op soulseek moeten gaan downloaden en waarom ze dat moeten gaan downloaden. TS begint: Username: fake84 Aanbod: hardcore/metal/breakcore/indie/blues ca 5gb. Tips: Als je het niet kent, Tom Waits natuurlijk. Verder Minus the Bear en John Zorn's Naked City. |
Ik heet pipimadchen of oinkoinkoink en ik heb even geen Soulseek maar de Duitse 80's electronica en NDW zou iedereen eens moeten proberen als ik terug ben van weggeweest :)
|
Ymir, veel metal en electrorommel, beetje hiphop, beetje ander gedoe (Miscellaneous, van Bach tot Morrissey tot Real Reggae).
Tip van de dag: At least we're not gay en de rave mix van Beethoven's 5e. De rest wijst zichzelf wel. |
konijnengif, heb allemaal verschillende shit. van nick drake tot opgezwolle, niet zo heel veel th0, gebruik het meer om muziek te checken en het daarna weer weg te flikkeren.
En wat iedereen zou moeten checken: Renee heartfelt (y) |
Username: moonwalkalloveryou - list only.
Aanbod: vrnl. post-rock, drone, ambient, klassiek, indie, fashionxcore ca. 35 gb. |
dmnq
NME bandjes, desert sessions |
fivestarsdreams.
van indie tot posthardcore |
birthmark_
hardcore, punk en thrashmetal tip: DRI - dealing with it |
CraneFist
Ik sharede een hoop screamo/hardcore en dergelijke maar mijn collectie is een beetje uitgedund nadat ik mn pc geformateerd heb.. Tips: Heavy Heavy Low Low, The Red Light Sting en City Of Caterpillar |
Pocket Full Of Stones
43,3 gb 100% crc ok releases, hip hop. 7,49 gb 100% crc ok music videos/dvd's, hip hop. Tips: UGK, Fu-Schnickens, Bootcamp Clik |
irrelevantie
veel deathrock, batcave, new wave, post-punk en wat neofolk, (dark) ambient, NDW etc etc. al staat het tijdelijk heel exclusief op list only, vanwege een 'kk'internetverbinding. |
En momenteel ben ik nogal in m'n SAS met Kitchen and the Plastic Spoons, dus dat moet iedereen maar proberen :):).
|
username: 6ie.cr
tijdje geleden begonnen met een schone lei, ik share nu zo een 50 albums en nog wat losse nummers en videos. vrij indie allemaal :) tips: livevideos van tortoise , laatste album van tv on the radio. |
username: backstage
ik share nog vrij vrij weinig. Van wat ik al gedownload heb is american nightmare (y). |
At_The_Mc_Drive-in
Teh share: vanalles LIST ONLY, msg dus |
L_angel
Share vanalles, pas alles moeten verplaatsen naar andere pc dus niet zo heel veel. Ben alleen in het weekend online. tip: I love but I've chosen darkness, pas ook gedownload en ik vind het zeer (Y) |
NNK3
ongeveer 40 gb aan (exp) electronica, hiphop, (modern) klassiek, newwave/nowave/post-punk, indierock van voor de oorlog etc. list only dus je kan een msg sturen. no chitchat plz. |
Glow
sharenizzle: hardcore en aanverwanten, wat jazz, wat verdwaalde pop etc. Standaard is m'n upload erg laag, spreek me aan als je persée iets wilt hebben en ik schroef em tijdelijk voor je omhoog. Aan te raden: geen idee voor vandaag. |
username: dj infamous
vanalles, veel hiphop en electronische rommel maar ook klassiek, New Wave, Indie shit [+/- 25 GB] List Only dus even aanspreken |
Henk Mul.
11000 nummers: onder andere ambient, (modern) klassiek, hiphop, IDM, breakcore, postrock, indie en screamo. List only. |
Tsasil
Mijn georganiseerde muziek staat list only maar gezien ik de laatste tijd niet zoveel zin meer heb om het bij te houden staat het overgrote deel in mijn download map die voor iedereen te benaderen is. Mijn collectie bestaat voornamelijk uit van alles. Ik ben de laatste tijd redelijk aan het hupsen op foute electro als Adult, maar nu even met DJ Rotting Corpse. |
Fulgrim
Grotendeels listed, doorgaans puinzooi wegens laksheid :/ Van meerdere markten thuis. |
Bij al die mensen hier is het een teringzooi in hun share.
Booo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Trimm Trabb
momenteel 7647 MP3's Veel britse bandjes. NME hypes. :o Ouwe lullen rock (Hendrix, Bowie, Led Zep, Pink Floyd) singer/songwriter spul Ik share ook afleveringen van Spaced en QI. kiek moar. |
Citaat:
|
Zolang de sfv niet gechecked is is het vaak troep.
|
ik heb wat bukkake en golden shower filmpjes, meer niet
|
Citaat:
omg. |
Henk Soons
50 gb aan muziek, van hip hop tot indie tot rock en metal. En iets van 80 gb aan series en films. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
EZBlade
nu zo'n 2400 files shared. List only. Sommige dingen unsorted, andere dingen netjes gerangschikt en getagged. Bij alle geordende shit, zit ook netjes een m3u file (Y) Heb vanalles Aanraders: Capslock, random, KMFDM en va r_aw cd |
Ik share de shaun of the dead soundtrack. En ik herontdek net dat die eigenlijk wel heel erg gaaf is.
|
Ik heb m'n map met video's er ook maar ingezet nu. Onder andere wat (live) video's van Siouxsie, Bauhaus, Joy Division, The Southern Death Cult en meer van dergelijke joligheid. Wie er behoefte aan heeft moet het maar vragen. :):).
|
nick: Panic Button
Ik share vanalles. Electronica, hiphop,screamo,indie, postrock etc. |
waldemarkoning
ik share van alles, veel losse nummers maar ook veel albums: hard rock, classic rock, britpop, idm, hip-hop, pop, jazz, onzin en wat filmpjes, alle 3414 files netjes gesorteerd en bijna allemaal een ID3-tag. (y) aanraders: nieuwste album van nightmares on wax en de jazzanova compilatie. |
username: herzNL
ik share van alles, van wim sonneveld tot biosphere . Tip van de dag: some girls - Gonna Set My Soul On Fire |
Nieuwe tip:
bit shifter - life's a bit shifter (y) |
Nick: JoakimHelvete
Share: electro, idm, indie, rock, zweeds |
Nick: Dikaiosyne
Share 8900 files aan muziekbestanden. Raad de hele Blues Masters reeks van Rhino aan. |
un: ~thomas
ik share pitchforknizz, level plane-shizz en veel unsorted appeltjes tips: Bucket Full of Teeth, Jacques Brel, Françoiz Breut |
nick: s_
ik share een kleine 7000 files,list only voornamelijk indie,postrock,electro en herrie ik kan you say party!we say die! en people in planes aanbevelen voor de leken onder ons die het nog niet kennen.:) |
denchaoot
emo, indie, hardcore, metal, 8bit, breakcore, tekno, dnb, noise, idm, industrial, reggae, ska, dancehall, spul. verplicht: About - Bongo |
Citaat:
|
seesaw dus
|
Hallow
ruim 5000 files, indie, postrock, singer/songwriter, electronica and so on and so on. Ik raad aan: Clann Zu en Function. En about ook. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:47. |