![]() |
Vraag jij je wel eens af:
wat is het ook stom eigenlijk: een forum. Beetje stomme dingen posten die niemand leest.. Ik bedoel; er is toch niemand die alle topics helemaal doorleest? Zelfs niet als je topicstarter bent. Tenzij je een vraag hebt die er toe doet, op L&R, L&G of S&S etc.
|
Ik lees heel veel topics helemaal.
|
Citaat:
|
'The merging' was slechts een 1-april grap. Je kunt nu wel stoppen.
|
Citaat:
er zijn genoeg mensen die forummers niet begrijpen, dus het kan best zijn dat forummers het zelf ook wel eens hebben :) |
tijd vedrijf
als ik me verveel ff onzin checken en sexualtijd en ik lig dubbel |
Ik word een beetje moe van jouw topics :(
|
Citaat:
|
ik vind het iig leuker dan messenger
|
Ik lees zo ongeveer alle topics waar ik post helemaal door.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Het forum is stom, maar het leven ook. Dus ik maak me niet zo zorgen.
|
Af en toe probeer ik aan mensen uit te leggen wat er leuk is aan forummen, en het lukt me nooit :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou, je hebt toch contact. En anoniemiteit. En je kunt me niet wijsmaken dat het beter is om bijvoorbeeld te ganzenborden of runescapen ofzo. :D
|
Het is meer een beetje het idee van sociaal bezig zijn :o en tijdsverdrijf, afleiding van het dagelijkse leven en ehm... naja dat
|
ik lees bijna altijd hele topics door, zeker als ik er zelf op heb gereageerd ( om te kijken of ik ben ge-quote :o )
het is een forum, dus dat betekend dat er ook wel een vragen voorbij komen die niet van levensbelang zijn (waar jouw topics meestal onder vallen) maar wel leuk of interessant om discussies over te voeren (waar jouw topics meestal niet onder vallen). sorry maar je post echt vaak onzin crap. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee hoor. :) Er zijn best wel mensen die verschillende topics/deelfora bijna helemaal lezen. Natuurlijk niet alles, maar dat hangt af van de interesses van die mensen he.
|
Nee.
|
Je post toch iets om je ei kwijt te kunnen, niet om de kick dat andere mensen het misschien lezen.
En op L&G kan het zeker wel nuttig zijn om iets te posten (hoop ik altijd maar ;)) |
Citaat:
|
ik lees veel topics helemaal, al helemaal als ik ze zelf begonnen ben of in gepost heb.
als ze meer dan 2 pagina's hebben hou ik het niet meer bij... |
Tja, wat is het nut van het leven, wat is het nut van tepels bij jongens, wat is het nut van het nut hebben van iets.
|
Citaat:
|
Het is ontspanning.
|
ach je moet toch iets doen, maarop DK heb ik idd wel vaak het idee van zou iemand dit lezen?:D
|
Nee, eigenlijk niet.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:53. |