![]() |
Karwei / Uurloon 19 jaar
Wie o wie weet wat je als 19 jarige gaat verdienen bij een Karwei ?
(netto) Alvast bedankt :) |
Dat ligt eraan: is het zwart, wit of grijs en werken ze met een bepaald systeem of niet. ik heb bij de Formido gewerkt en daar verdiende ik bijna 6 euro, maar dat is behoorlijk veel voor zoiets als een bouwmarkt!
|
Hmm 6 Euro is best veel ja.
Maar het is niet zwart in iedergeval. |
minumum loon in een bouwmarkt is ongeveer 4 euro voor een 19-jarige
|
Citaat:
|
Hm...
Dan verdien ik met mn huidige baan beter. MAar dies niet leuk meer :( |
Rijk worden zul je niet in een bouwmarkt, behalve als je eigenaar bent :o
|
Citaat:
|
niet zwart
|
6 euro netto is toch best veel voor een 19jarige ?
Kvindt van wel. |
Citaat:
|
handje contantje is toch niet grijs...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus dan vind i kpersoonlijk 6 euro best goed verdienen |
Citaat:
|
Citaat:
Zelf verdien ik nu met 20 jaar 6,27. Ben ik tevreden mee :-) Is zonder toeslagen, winstuitkeringen vakantieuitkeringen e.d. dan natuurlijk. Komt er allemaal nog bij |
Citaat:
Ik verdien 8 euro bruto. Wel inclusief vakantiegeld etc. Maar dan klinkt 4 euro (of minder) natuurlijk wel bar weinig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bij albert heijn krijg ik winstuitkering, adv-dagen en vakantiedagen, en niet te vergeten dus +/- 8% vakantiegeld, dat maakt het vergelijken van (bij)baantjes altijd zo moeilijk. |
Ik ben 21 en verdien 6,06 bij de gamma.
De meeste karwei's zijn vanons je zal eerst beginnen met het minimumloon. Ik verdien iets meer dan normaal een 21 jarige doet bij een gamma of een karwei vanwege een goede beoordeling. Maar laat deze kans niet aan je voorbij gaan, in een bouwmarkt leer je veel voor later :) |
Citaat:
|
Grijs werken is liefdadigheid/vrijwilligerswerk hoor :nono:
Het is wit werken en dan contant uit betaald krijgen. Het is een manier van uitbetalen. |
Citaat:
En 6 euro voor iemand van 19 is wel best veel, aangezien het minimumloon wel wat lager ligt |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:41. |