![]() |
pokemon emerald
bij pokemon emerald heb ik in de safari zone een groene teddiuirsa gevangen. wat kan ik ermee :confused: :confused:
|
Je kan er niks bijzonders mee, dat is gewoon een shiny. Niet heel boeiend.
De enige shiny die ik ooit wou kwam ik tegen in de safari zone en toen rende die weg :( (nidorino). |
Wat is zo'n shiny en komen ze ook voor in crystal?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wel in crystal of silver, weet ik niet meer. |
Citaat:
|
Btw blijft me teddy oowk groen als ik um laat eveluere?????? :eek: :confused: :|
|
Citaat:
Daar in de pokedex kan je zien welke kleuren shinies zijn. |
ZJa, als ze evolueren blijven ze ook shiny gewoon, op goud heb ik pas veel shinys!
Shiny Entei Shiny Scizor Shiny Mewtwo Shiny Ditto Shiny Raticate Shiny Alakazam Shiny Ariados Shiny Poliwhirl en nog n paar en op Sapphire een Shiny Linoone, maar daar is echt nix bizonders aan, maarja:P nu moet ik weer aan die spellen denken, tis zolang geleden dat ik die gespeeld heb(A) |
dat zijn er een boel :eek: :eek: :eek:
|
ik heb een grijze slugma in ruby
|
Citaat:
|
grijs? :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:
|
Citaat:
|
ik heb ongeveer 20 minuten geleden pokemon emerald gedaan en toen kwam ik een paarse sharpedo tegen. die had ik niet gevangen want hij ging gelijk dood. ik had leaf blade gedaan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik had een tentacruel met turqouise dingen op zn kop, ipv rood
in een draaikolk 'gevonden', best stoer :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
heb je groudon en waar is red orb
|
eeh... heb jij wel het goede spel. volgens mij praat jij over ruby.
|
Citaat:
|
ik heb problemen met saven
|
Oh oké.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben trouwens nog steeds voor een algemeen pokemon topic, en niet duisent topic's voor ieder item wat niet gevonden kan worden. |
Citaat:
|
Shiny's zijn zeldzaam kans dat je die tegenkomt is 1 op de 200.000 ofziets volgens mij zijn ze iets sterker maar dat was het dan ook
|
Citaat:
|
ik dacht dat shiney's hogere stads konden hebben ?
|
heb ooit shiny mudkip gehad bij ruby
|
Citaat:
|
ik heb 3 vragen
1heeft ledyba na ledian nog een evolutie 2hoe krijg je regi rock 3 zijn er andere manieren om een masterball in pokemon ruby te krjigen |
Citaat:
|
Citaat:
2: gamefaqs 3: de loterij |
Deze kan dicht nu er een algemeen Pokemon topic is.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:24. |