![]() |
verliefd/examen
Ik ben sinds een paar weken nogal gek op een collega van me, al probeer ik te ontkennen dat ik verliefd ben (wat steevast ontaard in een hoofd met de kleur van een overrijpe tomaat) :bloos:
Ik weet niet of hij mij ook leuk vind, vermoed van wel, maar dat is niet eens echt het probleem. Het probleem is dat mijn examens op 18 mei beginnen en ik al twee weken niet meer in staat ben aan iets anders dan 'hem' te denken. Hoe zorg ik ervoor dat ik nog wel kan leren en niet zak als gevolg van verliefdheid? |
Een move maken.. ;)
|
Citaat:
Mnee, gewoon concenteren op je examens. Je kunt toch wel een uurtje je aandacht ergens anders bij houden als het echt moet om te leren? |
Idd, actie ondernemen, dan weet je meteen waar je aan toe bent. Als het wat wordt, kun je 'm inplannen.:p Als het niks wordt, nou ja, dan niet. Dan heb je alle tijd om je op je examens te concentreren.
|
Inderdaad, zorg dat je voor die tijd duidelijkheid hebt. Tuurlijk denk je dan ook nog wel veel aan hem, maar op een andere manier, omdat dan die spanning en je op hol slaande fantasie wat gezakt zijn ;)
|
Duidelijkheid is sowieso fijn. Als je die nu hebt, heb je nog de tijd om het te verwerken voor 18 mei. Omg, ik hoop echt dat ik niet nog ff een verliefdheid te pakken krijg... :p
|
Citaat:
|
Zorg voor duidelijkheid. Je kunt wel een beetje concentratie gebruiken bij je examens denk ik. ;)
Succes! :) |
Bedankt voor jullie reacties, was al bang dat ik er werk van moet gaan maken, want ik houd absoluut niet van blauwtjes lopen... Maar ik ga t er de volgende keer dat we na-werkse biertjes drinken toch maar eens op wagen!
|
haha! Ik was ook verliefd! Alleen ik wist al dat het wederzijds was, maar we hadden af gesproken pas na de examens wat af te spreken. Hel, maar het leren ging nog best goed!
Hij zat alleen bij mij op school, in het zelfde jaar, en dus bij mij in de gymzaal met de examens(n). In plaats van mij consentreren ging ik kijken waar hij zat. En als ik hem dan gevonden had keek ik iets te weinig op mijn blaadjes. Pff, een wonder dat ik mijn examens heb gehaald. Maar goed, succes bij het volgende na-werkze-biertje! En ( het is moeilijk) maar prbeer je toch te consentreren op je leren. Maar als ik het kon halen moet dat in jouw geval ook lukken! ;) |
hehe, wat een herkenbaar topic. afgezien van het feit dat ik wel zekerheid heb, maar toen ik de topictitel zag, dacht ik "WOW, dat is voor mij geschreven!" :bloos: dusja, ik zou niet opeens panisch moves gaan lopen maken, zodat je duidelijkheid hebt als je midden in je examens zit. want sowieso, stel het wordt wat en jullie krijgen net iets.. dan denk je heus niet veel minder aan hem, toch? :) in den beginne is het vast nog net zo spannend als dat het nu is. (Y)
edit: dat neemt niet weg dat je sowieso wel moves mag gaan maken natuurlijk. :cool: |
Nee, als het wat wordt denk ik ook nog veel aan m denk ik, maar op een andere manier, er zijn dan minder opties en minder dingen om over na te denken... Alleen maar extra steun, want hij is natuurlijk heel erg slim en heeft al examen gedaan! En als het niets wordt, dan is t even kut maar daar kom ik dan ook wel weer overheen...
|
ik werd gedumpt de dag van te voren, das nog erger (y)
(als in: bekijk het positief ;) ) |
ik werd gedumpt net voor mn examens dus ach tsja ik ben ook glansrijk geslaagd terwijl ik met mn kop er totaal niet bijzat dus ja :p
|
Ehm tja je moet sowieso andere dingen van je af kunnen houden als je examen gaat doen denk ik :/ verliefd of niet
|
Citaat:
|
Nou, eigenlijk niet... Je moet nogal veel leren namelijk :o ..
En dat probleem heb ik dus ook... Daarom ga ik er een deze dagen maar eens achteraan ;) :D .. |
ach boeie, als het moment komt dat je echt MOET leren dan lukt dat gewoon
|
Citaat:
|
Hier hetzelfde, alleen liep het toen bij mij de verkeerde, onduidelijke kant uit, waardoor ik mijn examens vreselijk slecht heb gedaan.
|
Citaat:
|
Ja, je helemaal afsluiten maar dat is wel heel erg moeilijk. Voor mij iig.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:32. |