![]() |
Frankrijk/Duitsland
Dag mensen,
Ik ben van plan om n'week (max) in Duitsland/Frankrijk te verblijven.. Heeft iemand een idee hoe duur n'gemiddelde motel/hotel me gaat kosten ??.. In Frankrijk en of in Duitsland.... Graag--> Zo Goedkoop mogelijk. |
Calais, vrachtwagen
|
Jeugdherberg, da's zeker aan te raden als je alleen reist, ontmoet je nog wat (leuke) mensen ook.
Kost je ongeveer 20 euro per nacht geloof ik. |
-> europa
en het is natuurlijk ook erg afhankelijk van de locatie. Een hotel in het centrum van Parijs zal duurder zijn dan iets wat achteraf gelegen is of in een klein dorpje. En daarnaast wat voor een eisen stel je qua luxe. Als je het geen punt vind om met zn 16en op een slaapzaal te liggen en met een boel mensen de douche te moeten delen dan kun je best goedkoop terecht. Via google zijn veel internetsites te vinden waarop je een overzicht hebt van alle jeugdherbergen in een bepaalde plaats. Bijvoorbeeld www.hostelwold.com, daar kun je vergelijken op prijs en staat er vaak een verhaaltje over de locatie en beoordelingen op schoonheid en vriendelijkheid van personeel etc. |
sommige jeugdherbergen hebben (eenpersoons)kamers met iets meer luxe; dus je hoeft niet perse op een slaapzaal.
|
Ik heb het allerliefst 1persoonskamer met alleen een bed wat luxe betreft.. 2 a 3 dagen maximal.. denk ik zoo...
|
Je hebt zowel in Frankrijk als in Duitsland van die Formule1 hotels waar je kunt slapen voor € 29 per nacht. En dan heb je je eigen kamer met douche en toilet.
|
Citaat:
En ze liggen vaak op bedruiven terreinen enzo, jeugdherbergen liggen bijna altijd op goede plekken, veel meer in het centrum. |
Als je een beetje goed zoekt met een jeugdherberg, zit je én op een goede plek, én voor 15 euro per nacht met zn vieren op een kamer inclusief ontbijt. Het kan best maar ligt aan de plek waar je bent.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:06. |