![]() |
Te kort toompje?
Als mijn vriend en ik seks hebben, en hij bij mij naar binnen wil komen, doet dit pijn bij hem. Nu heb ik hem al meerdere keren gevraagd wat dit kan zijn. (volgens hem is er niets aan de hand en gaat het vanzelf wel over)
In het begin heb ik hier eigenlijk niet echt iets van gemerkt. Hoe kan ik merken zonder het te vragen of het toompje te kort is? Als ik hem pijp voel ik wel dat het toompje heel hard is, laat maar zeggen.... :s |
Waarom zou je het hem niet vragen?
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar voor hem is het ook problematisch, dus doe eens een gooi zou ik zeggen. |
Wat Kruimel zegt. :)
|
Ik neem aan dat ie oud en wijs genoeg is om zelf naar de dokter of huisarts of watdanook te gaan met z'n kwaaltje.
|
Vertel hem maar dat als zijn toompje inderdaad te kort is, het een simpele ingreep is om het toompje te verwijderen. Ik kan het toch niet laten: de no-claim is hij wel onmiddellijk kwijt, als hij die tenminste nog had:P
|
Inknippen (y)
|
eerst proberen op te rekken (y)
|
Ik zou even d'r mee naar de dokter gaan, als het straks uit zichzelf scheurt tijdens het neuken krijg je een bloedbad, dat wil je niet weten./
|
Citaat:
|
is gewoon omdat jij in het begin nog een beetje te nauw bent, heeft niet met een te kort toompje te maken, maar doordat het toompje zover naar achter schuift, en niet naar binnen "kruipt" doet het pijn....
gewoon zorgen dat je goed nat bent, en het word na verloop van tijd minder. voorspel met vingers werkt ook sowieso. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb liever geen scherpe voorwerpen in dat gebied, hoe ervaren die dokter ook is :p |
spuug deed wonderen bij mij :---) na een tijd scheurde ie ineens dus was het probleem zowiezo opgelost :P
|
Citaat:
|
Je kan op http://www.voorhuid.info precies zien hoe ver de voorhuid er af moet kunnen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:57. |