![]() |
Verdonk for president!
Nu Verdonk zich ook kandidaat stelt als lijsttrekker is er de mogelijkheid dat met een meerderheid we voor het eerst een vrouwelijke minister president krijgen.
Ze is tevens de meest consequente politica, ze heeft een beleid en voert dat uit zonder uitzonderingen te maken. |
Ze liegt, bedriegt en jaagt mensen de dood in?Ja hulde aan blinde consequentheid :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee en Wouter "dit land kan zoveel beter maar ik weet niet hoe maar dit zittend kabinet is sowieso kut en ik had al eerder de kans om MP te worden maar toen was ik te laf en nu dit kabinet de ecnomische problemen deels heeft opgelost wil ik weer met extraatjes gooien zodat Nederland straks failliet is" Bos met zn zelfingenomen glimlach en zijn strakke achterwerk is natuurlijk een veel betere politicus :rolleyes:
|
Citaat:
Nee, ik zie Verdonk niet zo zitten. |
Als er iémand is die geen premier moet worden, is het Rita Verdonk :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vraag me trouwens ook af waarom je blijkbaar liever iemand met bloed aan haar handen aan het roer ziet? Gelukkig is de kans dat zij aan de macht komt nihil :) |
Citaat:
|
How 'bout NO!?
|
Citaat:
Tenminste, zo zien velen het. |
Bos is ook een watje, daar valt weinig aan te ontkennen. Maar goed, ik ben ook diehard-links.
Verdonk moet geen minister-president worden, van haar baantje als minister van vreemdelingenzaken en integratie bakt ze al niets, laat staan als ze premier zou worden. Laat ze maar lekker naar de Tweede Kamer gaan, en in oppositie moord en brand schreeuwen. :o |
Beter iemand die inconsequent uitvoert wat ik ongeveer wil dan iemand die consequent dom bezig is.
|
Hahahahaha, zij wordt NOOIT minister president van Nederland. Believe me.
En verder staan lijsttrekker en premier worden niet gelijk aan elkaar. |
Iedereen moet een keer zijn bek houden over rita, ze is hier gekomen omdat de meerderheid van nederland dit beleid nou eenmaal wil, en dan word ze door links zwart gemaakt, op de persoon nog wel. Ik zou me haast schamen dat ik links stem :(
Ik denk echter niet dat ze MP kan worden, dit omdat ze bij de VVD zit en die partij volgens mij nooit de grootste partij zal gaan worden(in iedergeval niet volgend jaar), dit omdat ze toch iets te rechts zijn voor gemiddeld nederland. |
Rita Verdonk is vast een heel aimabel persoon, ze is alleen een belabberde politica. :p
Ik denk ook niet dat de VVD de grootste partij wordt, en dat is maar goed ook. |
Citaat:
De verkiezings slogan van de vvd in mijn stadsdeel was: Ik hou van mijn auto, ik stem vvd :D |
Deze wereld zou beter zijn met een dode Rita Verdonk.
|
In mijn stad was er een hele rel omdat de vvd-wethouder de politie ging halen omdat de SP in het kader van de verkiezingscampagne zogenaamd zonder vergunning aan het flyeren was. :D
|
Dat vind ik het vervelende aan sommige mensen in mijn eigen linkse clubje, als iemand ze niet aanstaat moeten diegene meteen dood. :confused:
|
zoals Volkert van der graaf dus deed :o
|
Inderdaad. :o Maar er is wel een verschil tussen ultra-links en gewoon links. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder hoop ik op een dode VVD. :/ |
Citaat:
|
Ik wil helemaal niemand dood.
Ik gun iedereen het eeuwige leven :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ze mag lijsttrekker worden, maar ze mag niet winnen. :nono:
|
Citaat:
ONZIN :nono: |
Consequent zijn is een ding, maar etisch verantwoord is heel wat anders.
Die zou nog iemand door zn hoofd schieten, alleen maar om niet af te wijken van haar beleid. Ik stem: Dood aan Verdonk! |
Trutje, trutje, trutje, wat is Rita Verdonk een huppelkutje.
|
Citaat:
Er hingen posters in het stadsdeel van een man die zijn auto aan het wassen was met deze tekst erop, als je me niet gelooft vraag je het maar aan de kerngroep vvd aldaar. Liegen op een geel forum is niet mijn ding, dus maak je daarover maar niet druk :rolleyes: |
Citaat:
|
Heeeell naw!
|
Citaat:
|
de kans dat de vvd de grootste partij word is echt nihil
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat maakt het ze ook uit. Zolang ze hun consumptiedrang maar kunnen stillen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:44. |