![]() |
Enquete winkel voor mijn school
Dag mensen,
Voor mijn ondernemingsplan die ik moet schrijven voor school zou ik jullie willen vragen om deze vragen even in te vullen, probeer zo goed mogelijk merknamen enzo te noemen. Beetje vals spelen mag hierbij; het moet zo goed mogelijk voor mij uitpakken :evil: want winkel moet wel kloppen! Alvast bedankt!! - Hoeveel kleding koop je in de maand? ( geen schoeisel) * 0-4 kledingstukken * 4-6 kledingstukken * 6 of meer - Hoeveel geld besteed je aan je kleding gemiddeld per maand? * 0-50 euro * 50 -150 euro * 150 of meer - Ben je geinteresseerd in de kleding stijl hiphop/urban/ R&B? * ja * nee * beetje - Ben je bereid deze kledingstijl te kopen? * ja * nee * misschien - Welke kledingstukken/modellen zou je graag willen zien in deze stijl? - Welk merk zou je graag winllen dragen in deze stijl? Top hartstikke bedankt!! Loes |
- 0-4 kledingstukken
- meer dan 150 euro - nee - nee - geen idee welke kledingstukken/modellen geschikt voor die style - merken die ik draag: BOSS, Armani, D&G etc. succes met je onderzoek. |
- Hoeveel kleding koop je in de maand? ( geen schoeisel)
* 0-4 kledingstukken - Hoeveel geld besteed je aan je kleding gemiddeld per maand? * 150 of meer - Ben je geinteresseerd in de kleding stijl hiphop/urban/ R&B? * nee - Ben je bereid deze kledingstijl te kopen? * nee - Welke kledingstukken/modellen zou je graag willen zien in deze stijl? Het is een bepaalde stijl, daar horen bepaalde modellen nou eenmaal bij en andere niet... - Welk merk zou je graag winllen dragen in deze stijl? Ik weet niets van die stijl, maar dan maar merken die ik zelf graag draag: Iceberg, Cavalli, Dolce & Gabbana, D&G en DSquared. |
* 0-4 kledingstukken - Hoeveel geld besteed je aan je kleding gemiddeld per maand? * 0-50 euro * 50 -150 euro (ik weet het niet zo goed, ik denk rond de 50 euro) - Ben je geinteresseerd in de kleding stijl hiphop/urban/ R&B? * nee - Ben je bereid deze kledingstijl te kopen? * nee - Welke kledingstukken/modellen zou je graag willen zien in deze stijl? Wat degene boven me zegt - Welk merk zou je graag winllen dragen in deze stijl? Boeit me niet |
* 0-4 kledingstukken - Hoeveel geld besteed je aan je kleding gemiddeld per maand? * 0-50 euro - Ben je geinteresseerd in de kleding stijl hiphop/urban/ R&B? * nee - Ben je bereid deze kledingstijl te kopen? * nee - Welke kledingstukken/modellen zou je graag willen zien in deze stijl? Eeh.. Nou, dingen die bij die stijl passen, anders is het toch niet meer die stijl? :confused: - Welk merk zou je graag winllen dragen in deze stijl? Ik ken geen merken:bloos: |
* 0-4 kledingstukken - Hoeveel geld besteed je aan je kleding gemiddeld per maand? * 0-50 euro - Ben je geinteresseerd in de kleding stijl hiphop/urban/ R&B? * nee - Ben je bereid deze kledingstijl te kopen? * nee - Welke kledingstukken/modellen zou je graag willen zien in deze stijl? Nvt - Welk merk zou je graag winllen dragen in deze stijl? Nvt |
* 0-4 kledingstukken - Hoeveel geld besteed je aan je kleding gemiddeld per maand? * 0-50 euro - Ben je geinteresseerd in de kleding stijl hiphop/urban/ R&B? * nee - Ben je bereid deze kledingstijl te kopen? * nee - Welke kledingstukken/modellen zou je graag willen zien in deze stijl? / - Welk merk zou je graag winllen dragen in deze stijl? / |
* 0-4 kledingstukken - Hoeveel geld besteed je aan je kleding gemiddeld per maand? * 50 -150 euro - Ben je geinteresseerd in de kleding stijl hiphop/urban/ R&B? *NEE - Ben je bereid deze kledingstijl te kopen? *NEE - Welke kledingstukken/modellen zou je graag willen zien in deze stijl? *? - Welk merk zou je graag winllen dragen in deze stijl? *? |
* 0-4 kledingstukken - Hoeveel geld besteed je aan je kleding gemiddeld per maand? * 0-50 euro - Ben je geinteresseerd in de kleding stijl hiphop/urban/ R&B? * nee - Ben je bereid deze kledingstijl te kopen? * nee - Welke kledingstukken/modellen zou je graag willen zien in deze stijl? Mooie. - Welk merk zou je graag winllen dragen in deze stijl? Pf. Wat boeien merken nou? |
* 4-6 kledingstukken - Hoeveel geld besteed je aan je kleding gemiddeld per maand? * 150 of meer - Ben je geinteresseerd in de kleding stijl hiphop/urban/ R&B? * nee - Ben je bereid deze kledingstijl te kopen? * nee - Welke kledingstukken/modellen zou je graag willen zien in deze stijl? Als ze leuk zijn wil ik ze wel kopen maar over het algemeen vind ik ze niet leuk. Dus leuke - Welk merk zou je graag winllen dragen in deze stijl? geen voorkeur |
mensen alvast enorm bedankt voor het invullen. Bij welke kledingstukken/modellen zou je willen zien? Kun je bijv. invullen: tuinbroeken, bodywarmer, jurken, etc... dat wordt er mee bedoelt.
|
Oh ja, een 'gangstah' in een tuinbroek.
|
* 0-4 kledingstukken - Hoeveel geld besteed je aan je kleding gemiddeld per maand? * 0-50 euro - Ben je geinteresseerd in de kleding stijl hiphop/urban/ R&B? * nee - Ben je bereid deze kledingstijl te kopen? * nee - Welke kledingstukken/modellen zou je graag willen zien in deze stijl? Weet ik veel. - Welk merk zou je graag winllen dragen in deze stijl? Ik hoef niet per se kleren te hebben in deze stijl. Top hartstikke bedankt!! Geen dank. :evil: |
thanks peepz,
"project 50 Oh ja, een 'gangstah' in een tuinbroek." Zeker nooit de video clip van destiny's child gezien 'soldier'? check beyonce... maar goed, wie let er op he? |
* 0-4 kledingstukken - Hoeveel geld besteed je aan je kleding gemiddeld per maand? * 0-50 euro - Ben je geinteresseerd in de kleding stijl hiphop/urban/ R&B? * nee - Ben je bereid deze kledingstijl te kopen? * nee - Welke kledingstukken/modellen zou je graag willen zien in deze stijl? *Boeit mij niet, ik ben niet van plan het te gaan dragen - Welk merk zou je graag willen dragen in deze stijl? *geen, ik wil deze stijl niet dragen :s graag gedaan, ik hoop dat je wat aan mijn vage antwoorden hebt |
* 0-4 kledingstukken * 4-6 kledingstukken * 6 of meer - Hoeveel geld besteed je aan je kleding gemiddeld per maand? * 0-50 euro * 50 -150 euro * 150 of meer - Ben je geinteresseerd in de kleding stijl hiphop/urban/ R&B? * ja * nee * beetje - Ben je bereid deze kledingstijl te kopen? * ja * nee * misschien - Welke kledingstukken/modellen zou je graag willen zien in deze stijl? Geen. - Welk merk zou je graag winllen dragen in deze stijl? Geen. |
* 0-4 kledingstukken - Hoeveel geld besteed je aan je kleding gemiddeld per maand? * 0-50 euro - Ben je geinteresseerd in de kleding stijl hiphop/urban/ R&B? * nee - Ben je bereid deze kledingstijl te kopen? * nee - Welke kledingstukken/modellen zou je graag willen zien in deze stijl? Geen. - Welk merk zou je graag winllen dragen in deze stijl? Geen. |
* 0-4 kledingstukken * 4-6 kledingstukken * 6 of meer - Hoeveel geld besteed je aan je kleding gemiddeld per maand? * 0-50 euro * 50 -150 euro * 150 of meer - Ben je geinteresseerd in de kleding stijl hiphop/urban/ R&B? * ja * nee Niet direct, tenzij ik er toevallig een leuk iets tussen vind * beetje - Ben je bereid deze kledingstijl te kopen? * ja * nee Het gaat me niet om de stijl * misschien - Welke kledingstukken/modellen zou je graag willen zien in deze stijl? Nvt - Welk merk zou je graag winllen dragen in deze stijl? Nvt --> Ik ben bang dat niemand hier geinteresseerd is in Urban :s |
* 0-4 kledingstukken - Hoeveel geld besteed je aan je kleding gemiddeld per maand? * 0-50 euro - Ben je geinteresseerd in de kleding stijl hiphop/urban/ R&B? * nee - Ben je bereid deze kledingstijl te kopen? * nee - Welke kledingstukken/modellen zou je graag willen zien in deze stijl? geen interesse - Welk merk zou je graag winllen dragen in deze stijl? geen |
* 0-4 kledingstukken - Hoeveel geld besteed je aan je kleding gemiddeld per maand? * 0-50 euro - Ben je geinteresseerd in de kleding stijl hiphop/urban/ R&B? * nee - Ben je bereid deze kledingstijl te kopen? * nee - Welke kledingstukken/modellen zou je graag willen zien in deze stijl? geen - Welk merk zou je graag winllen dragen in deze stijl? geen |
Angeloes heeft aangegeven voldoende reacties te hebben ontvangen. Bedankt alsnog! Maar nu gaat er hier een slotje op :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:07. |