![]() |
Tegen welk examen zie je het minste op?
Engels, wordt een makkie gok ik. Jullie? :)
|
Engels, omdat ik daar altijd retehoge cijfers voor haal en met een 9 mn examens in ga (y)
|
Engels en Duits zullen geen probleem worden.
|
Eigenlijk Duits en Engels, want teksten met woordenboek erbij zijn gewoon totaal niet moeilijk. Maar vooral Duits toch, omdat mijn woordenschat Engels miniem is en ik daar heel veel moet gaan opzoeken.
|
Frans en wiskunde. :)
|
Engels en Frans. Sta voor allebei een 8 (krijg nog mondelingen, maar cijfer zal niet heel erg omlaag schieten) Ik haal doorgaans hoge cijfers voor leestoetsen, dus zal wel goedkomen.
Nederlands zal ook wel meevallen. |
engels, duidelijk! fijn dat er ook examens tussen zitten, waar ik me niét helemaal gek over hoef te stressen. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Engels en geschiedenis.
|
Wiskunde, wordt een eitje!
En, zoals iedereen al zegt, Engels. |
Biologie, Nederlands, Geschiedenis, Engels.
|
Citaat:
|
Engels, Frans, Nederlands, Geschiedenis.. Engels het minste, ga ik ook met een 9 in dus tja :P
|
Moderne vreemde talen, lekker lezen (y)
|
Economie12, een vak waar ik goed voor sta en wat me ligt.
|
Mathematics
|
Ik zie eigenlijk nergens niet tegenop, want je weet nooit hoe het uitvalt natuurlijk. Maar dan denk ik toch engels en duits.
|
Engels, biologie, Nederlands. En oja, scheikunde.
Frans en Duits heb ik al afgesloten, maar dat vond ik ook nooit zo erg. |
Biologie en Engels! gaat lukken (y)
|
Nederlands en Engels en wiskunde als ik het hoofdstuk nog even maak.
SJa,ik ben redelijk goed in die vakken en niet bang ofzo. |
Engels en Nederlands...
Ik sta een 7 voor engels nu door die rot SE's maar ik ben goed in teksten dus.... dat komt wel goed! |
Frans2:)
|
Engels, Duits... appeltje eitje :)
|
engels, duits, frans en wiskunde ook niet eigenlijk :)
|
Nederlands, Engels, Geschiedenis
|
Ik zie nergens echt tegenop ofzo. Maar Aardrijkskunde moet altijd wel lukken.
|
Ik zie nergens tegen op. Ja, een klein beetje tegen Frans en Duits omdat ik daar zesjes voor sta, maar ach. Komt wel goed. :)
|
Dankzij mijn zeer optimisitische *kuch* lerares zie ik nu heel erg tegen frans op :(
|
Engels denk ik, aangezien ik daar het laagst voor hoef te halen. Een 2.6 moet lukken denk ik zo.
|
Citaat:
Allemaal van die kaartvragen enzo, je had net zo goed niet hoeven te leren, alleen voor Actieve Aarde. |
Economie.
|
Nederlands, Frans en Engels.
|
Engels, aint nuttin but a peanut :D
Natuurkunde, 1 woord: BINAS |
Bijna iedereen vind engels een makkie, hoe komt dat? Hebben jullie de examen ontcijfert? Zit er een bepaalde structuur in de examens? Ik heb altijd moeite met meerkeuze vragen, en veel mensen hebben dat niet. Hebben jullie hier een trucje voor?
Ik sta een 7 gemiddeld en ik wil dat ook zo houden, maar als ik oefenexamens maak dan merk ik dat ik vaak twijfel tussen twee antwoorden. Overigens, ik kijk het minst op tegen Geschiedenis natuurlijk. Aardrijkskunde weet ik nog niet, maar dat moet wel lukken. Gewoon feitjes leren over onze 'oh zo mooie' aarde. |
Citaat:
Je streept gewoon eerst de antwoorden weg die het sowieso niet zijn, dan hou je er nog 2 over. Als je het echt echt echt niet weet dan meet je met je geodriehoek de langste op en dat is het. Ik bnen echt enorm slecht in Engels (6,8 gemiddeld dit jaar) maar met lezen pas ik altijd dit trucje toe en dan haal ik gemiddeld een 6,2 (i.p.v een 5,7) dus het scheelt wel :o Goed, natuurlijk is het niet officieel vastgelegd, maar het kan je misschien helpen :o |
is een geodriehoek een toegstaan hulpmiddel bij Engels? :p
|
ik zie het minst op tegen wiskunde, m en o, ak, gs en economie... dus eigenlijk alles, maar tegen engels en nederlands zie ik wel op
|
Citaat:
|
Engels. :cool:
|
Natuurkunde, sta nu een 8,1 :)
|
Engels natuurlijk:) ik mag een 3.5 halen en nog overgaan.
|
Frans..
offtopic: Engels? Of wij hebben een heel slechte leraar gehad, of het heeft er toch iets mee te maken dat we in het Oosten van het land meer Duits-gevoelig zijn, maar bij ons heeft iedereen wel zulke slechte cijfers voor Engels..:s Ik zie er dus nog behoorlijk tegenop eigenlijk.. |
Engels, Duits, Frans en Nederlands. :)
|
Engels, Nederlands en Wiskunde moeten wel lukken
|
Engels en Nederlands
het aantal engelslessen dat ik dit jaar heb gevolgd is op 2 handen te tellen, en ik moet nog ff uitzoeken waar het examen over gaat, maar ik heb er nooit moeite mee. En nederlands kan lijkt mij iedere VWO'er wel. Is dat gewoon lezen en vragen oid? |
aardrijksunde (ik moet daarnaast economie12, wiskundeb12, en biologie 12)
|
Wat is dat nou voor een profiel :S
|
Citaat:
|
M&O wordt een makkie dat doe ik al 3 jaar met twee vingers in me neus. Maar ik zie eerlijk gezegd nergens tegenop, sta toch temet alleen maar zevens :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:15. |