![]() |
Hoeveel pasjes heb jij in je portemonnee?
Ik heb een aparte portemonnee voor pasjes en het zijn er 11 stuks.
-AH Bonuskaart -Rabobank Europas -Verzekeringsbewijs van Univé -Verzekeringsbewijs doorlopende reisverzekering -3 Collegekaarten -Makro klantenpas -Intersport klantenkaart -Telefoonkaart -Mastercard |
Oud middelbareschool-pasje
NS Kortingskaart Donorregisterdinges OV AH Bonuskaart RUG collegekaart JFV Lidmaatschapspas Chippas Verzekeringspas Bibliotheekpas Ponskaart v/h ziekenhuis Franse telfeoonkaart Pinpas 13 stuks dus :cool: |
Alleen m'n pinpas en ID. Af en toe ook nog wel eens een incidenteel biebpasje of zo als ik mij in de bieb bevind, maar dan houdt het wel weer op.
|
- jip pas
- bibliotheekpas - pinpas - schoolpas - id-kaart (pas?) - donorregister (ook geen pas :o ) |
- Pinpas
- ID - Bibliotheekpas - Schoolpasje - CJP pas - Ziekenhuispasje - Ziekenfondspasje |
Ik ga voor je tellen:
14, als je ov-jaarkaart meetelt 15 * ziekenfondspasje * bankpasje * ah bonuskaart * airmileskaart * collegekaart * studentenpas * oude collegekaart van m'n vriend (zo'n leuke foto:p) * kaartje van donorregister * kaart met alle collect-call nummers erop * freebees pas * pasje van de ven * pasje van video-land * pasje van esprit * kaartje met belangrijke nummers (politie etc.) |
Geen portemonnee, maar ff kijken:
AH Bonus Wereldpas ABN AMRO Studentenpas ABN Amro Schoolpas Rotterdam Card Metro Club Card Oude schoolpas Bankpas Postbank volgens mij was dat alles dus 8, ff stemmen :) wijzig: edit ziekenfondspas, donorpas, en paspoort, ook weleens mee. doe maar 10 |
-verzekeringspas DSW
-identiteitskaart -giropas -NAI-studiezaalpas -bibliotheekpasje Vlaardingen (gebruik ik niet meer) -bibliotheekpasje Rotterdam -schoolpas -ziekenhuisponskaart |
- bieb
- CJP - donorregister ding - ID - schoolpas (RML) - OV-abonnement (of is dat geen pas :S) |
Pinpas
Personeels/kortingspas Pasje van discotheek Pasje van recreatiepark Collegekaart ID kaart 2 OV kaarten (jaja ook de oude nog :s) CJP pas Membercard van de dansschool Stamkaart v/d bus |
5
-ID -CJP pas - Bibliotheekpas - Schoolpas - PIN-pas Ik neem mijn portemonnee overigens niet vaak mee |
Citaat:
Citaat:
|
pinpas postbank
pinpas abn amro id kaart pasje van de videotheek 4 :) |
Hoe kun je nu zoveel pasjes hebben?:|
Ik heb: -OV -studentenkaart -bankpas -chippas |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik weet het niet, zal zo wel even kijken.
|
Pinpas en schoolpas, verder heb ik niets nodig. Ik ga toch nooit naar de bibliotheek, maar vanaf 27 april zal er ook een idkaart in zitten.
|
Pinpas
ov-kaart id-kaart Cristine le Duc kaart Zorgverzekeringskaart schoolpas 6 dus :) |
- pinpas
- verzekeringspas IZA - bibliotheek pas Arnhem - bibliotheek pas Oosterbeek - schoolpasje - identiteitskaart oftewel 6 |
CKV-pas.
Bieb-pas. Mediatheek-pas. Pin-pas. 4 |
studentenkart, printkaart, donorcodicil, zorgverzekeringspasje, ledenkaart studievereniging, pinpas, ovkaart. Ik heb ook nog een stuk of 15 klantenkaarten van verschillende dingen maar die gebruik ik nooit en zitten dus niet in mijn portemonnee. Mijn donorcodicil gebruik ik ook nooit en dat hoop ik nog lang zo te houden, maar als je die niet bij je hebt is-ie zo nutteloos.
|
Ah-bonuskaart
Hoogvliet-klantenkaart CJP-pas (die niet meer geldig is, maargoed) Shoeby "savers card" Schoolpasje Rabobankpasje. En er hoort ook nog een Idkaart en bieb-pasje in, maar die zijn kwijt. |
pinpas, id en ah bonus zitten altijd in mijn portemonnee.
maar ik heb ook nog een aparte pasjesportemonnee daarin zitten mijn ooievaarspas,biebpas,donorpas,bloedbankpas,drogistpas,videotheekpas 9 dus. |
5-10
|
ID-pasje
bankpasje fitnesspasje gezondheidspasje :p musicstorepasje en voor de rest nog een hoop pasjes die ik er niet in stop |
2 schoolpasjes
ah bonuskaart 2 pinpassen id kaart biebpas kep ook nog een nieuwe chippas die er binnenkort ook maar eens in gaat (nog nooit gechipped, en zal ik ook nooit doen ook, maar ach, waar heb je m anders voor..) dus eh 8 :) |
Bank,
Bank, MJK, Verzekering, Verzekering, School, OV (af en toe), Videotheek, Pasje met foto van communiceerbeer, Nokia ding, :confused: En ik heb thuis nog wel klantenkaartdingen die ik nooit gebruik, dus die heb ik verwijderd uit mijn portmonnee. Trouwens, als je er nou vijf hebt, of tien, welke optie moet je dan kiezen? :o |
Citaat:
1-5 6-10 11-15 15+ van maken |
8 of 9
|
Is er iemand die ook daadwerkelijk leest en onthoudt wat iedere forummer in zn portemonnee heeft? ;)
|
- bankpas postbank
- AH bonus - CJP - club nokia :s - aevitae zorgpas - servicecard opticien - knutselwinkelpas :o - biebpas - videotheek - paspoort - schoolpas 11:) |
score
chippas pimppas ( van de postbank) ;) verzekeringsbewijs (voor op vakantie) peppermillpasje paul smeets pasje schoolpasje menzispasje |
Citaat:
|
8:
pinpas OV-kaart tegoedkaart voor automaten op de universiteit videotheekpas verzekeringspas oude danslespas COOP-clubcard universiteitspas |
Citaat:
Dan heb je in elke categorie 5 mogelijkheden zitten |
11 stuks:
Identiteitskaart CJP-pas Postbank pinpas 3 Bibliotheekpasjes Videopasje CZ-verzekeringspasje 2 Schoolpasjes RPCW-stagepasje |
Stuk of 7.
|
15+
Chipknip Postbankpas ECI pas ANWB pas College pas Videotheekpas Edah-kaart Rocks pas Freebeespas Gamma voordeelpas Sportschoolpas Printpasje en nog veel meer :o |
8
pinpas schoolpas pasjes van zorverzekeraar 2x bieb videotheekpas ID kaart trein kaart |
- bankpas
- collegekaart - bonuskaart - airmiles kaart - kaart esprit - kaart moviemax - lidmaatschapskaart studievereniging - lidmaatschapskaart sportcentrum - verzekeringspas - kopieerkaart - OV 11 dus... |
-Bankpas
-Chipkaart -Mastercard -Collegekaart -Bewijs van inschrijving -Verscheidene kortingskaarten -Klokkaart -Airmiles (geen idee hoe ik daar aan kom) -Pearle Opticiens Servicepas Extra -Bibliotheekpas -Videoland pasje -OV |
3 of 4
|
Citaat:
|
ik heb een kredietkaart, 4 gewone bankkaarten (pinpassen?), klantenkaarten (9 en dat zijn dan nog de winkels waar ik het vaakst kom), een bloedgroepkaart, een identiteitskaart, een videotheekkaart, een studentenkaart, een bus en trein verminderingskaart en dat is het wel.
|
Ik heb een:
-Rabo pas (waarom mensen meerdere bankpassen hebben snap ik nooit...heb er ook chipknip op, wat dan weer inhoudt dat ik geen losse kopieerkaart nodig heb...heel efficient pasje dus :)) -Studentenkaart (da's dus ook meteen m'n biebpas) -OV-kaart -Jaartrajectkaart van werk (je zou zeggen dat-ie overbodig was, maar ik werk ook in het weekend, en 's zomers zes dagen per week...) en dat is het! :o Zorgverzekeraarspasje: moet ik dat bij me hebben dan? Codicil: da's centraal geregistreerd tegenwoordig toch, en m'n rijbewijs heb ik wel altijd bij me. Videos/DVD's: ik huur nooit, ik ga films zien in de bios of ik koop ze (om ze dan weer te ruilen met vrienden) Ik had ooit massa's kortingskaarten in m'n portemonnee zitten...tot ik erachter kwam dat ik ze toch altijd vergat te gebruiken. |
Citaat:
|
Citaat:
omdat, simpele geest, sommige mensen meerdere bankrekeningen hebben. |
Citaat:
|
pinpas, chippas, anwbpas, ov, studieverenigingpas, universiteitspas, bewijs van inschrijving
en nog een zooi visitekaartjes |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:00. |