|  | 
| 
 beste tip in jaren als je een kamer in amsterdam zoekt! ik heb vandaag te horen gekregen dat ik als eerste uit een loting ben gekomen en een 4 kamer apparement in amsterdam west met een huurprijs van 300 euro heb 'gewonnen' via www.asva.uva.nl kun je meer info vinden, even klikken op het nieuws item "ASVA & Rochdale samenwerking" en langsgaan bij de asva in Amsterdam om je in te schrijven voor de loting. De huisjes worden elke week verloot, en maken deel uit van een heel huizenblok dat leeg staat. Afgelopen vrijdag was ik de eerste die me inschreef, de kans dat je iets hebt is dus onwijs groot. | 
| 
 gefeliciflapstaart hoor! Alleen jammer dat het om tijdelijke appartementen gaat... dat maakt het voor mij niet zo interessant. | 
| 
 er staat minimaal één jaar, maar geen maximum. Ze weten nog niet precies wanneer er iets gaat gebeuren met die appartementen, maar waarschijnlijk niets de komende 2/3 jaar. Toch niet zo tijdelijk dus, lijkt me | 
| 
 Ze zijn niet meer in de aanbieding, lees ik. Ik was wel benieuwd eigenlijk. | 
| 
 komen er elke keer (bijv. elke maand) nieuwe appartementen? | 
| 
 Er staan nu weer nieuwe op. De eerste worden verloot op 22 mei. | 
| 
 upje. Nu weer, verloting 7 juni. Maar wat ik me afvraag, zijn het echte 'appartementen/huizen' of van die studentenbungalows? Nee toch? en 1 persoon 'wint' dan zo'n app. en kan je dan zelf bepalen met wie je daar komt te zitten? | 
| 
 Er staat ook verder geen info over de woning. Ik neem aan dat je dan eigen keuken etc hebt? En er staat van 4 kamers.. betekent dit dat 4 kandidaten een kamer kunnen krijgen, of 1 iemand 4 kamers krijgt? | 
| 
 Oh, nog een vraagje. Kan iedereen daarop reageren? Ook als je niet aan de UvA studeert? | 
| 
 Volgens mij moet je lid zijn van de asva om mee te kunnen doen met loten, of is dit niet zo? | 
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:26. |