![]() |
hoeveel vakken heb jij
De titel zegt het al: in hoeveel vakken doe jij Centraal Eindexamen
Ik 6: ned, eng, bio, sk, na, wi |
Ik ook 6: ne, en, gs, ak, ec, wi
|
ne en wib12 na12 gs ak eco sk12 bio12 vergeet ik nog wat ?
10 waarin ik centraal examen doe als ik niets vergeet |
7:
bio, wi, sk, na, en, fra, ne Ik zou er eerst 8 hebben, tekenen nog erbij, maar heb ik laten vallen. Weinig hebben jullie trouwens, geen CE vakken buiten verplichte en profieldeel? :confused: |
6: Nederlands, Engels, Frans, Duits, geschiedenis en wiskunde A1.
|
7: Frans, Engels, Nederlands, Geschiedenis, Economie, Kunstgeschiedenis ( of handvaardigheid of hoe het ook heet:P) , Biologie
|
Citaat:
|
7
wiskundea12 economie12 aardrijkskunde geschiedenis M&O nederlands engels |
7: Wi B1, Natuurkunde 1, Scheikunde, M&O, Nederlands, Engels, Biologie, of ik moet nog iets vergeten :confused:
|
8
M&o, Gesch, Aardku, Wisk A1,2 , Nedl, Eng, Fa 1,2 , Ec |
Acht: Nederlands, Engels, geschiedenis, wiskunde A12, economie 12, aardrijkskunde, Grieks, filosofie.
|
Acht: Nederlands, Engels, Latijn, Geschiedenis, Aardrijkskunde, M&O, Wiskunde A12, Economie 12.
|
6: ne, ec, bi, wi, en, du
|
8: Nederlands, Engels, Wiskunde B12, Natuurkunde 1,2, Scheikunde 1,2, Biologie 1,2, Frans 1,2, Grieks.
|
Ik heb er 9:
Ne, En, WiB12, Na2, Sk2, Du2, Gr, Ec1 en WiA1 Al stelt wiskunde A1 natuurlijk niks voor :o |
Eeuh, waarom Wiskunde A1, én Wiskunde B12? Dat gaat echt nergens over.
Ik heb er 7: Nederlands, Engels, Duits, Latijn, Geschiedenis, WiskundeA1, Filosofie. |
Frans, Duits, Nederlands, Geschiedenis, Engels, Wiskunde A1, Latijn; 7 dus.
|
3, geschiedenis, aardrijkskunde en economie12
|
7;
Nederlands, engels, frans, kunstgeschiedenis, economie, engels en biologie |
9: ne, fa12, du12, en, la, wisa12, gs, fi, ec1
Apart profiel Crystall Girl ;) |
3: nederlands, engels, duits2.
Volgend jaar tekenen, geschiedenis en economie1 en dan heb ik mn volledige diploma :) (y) |
6:
- Nederlands - Engels - Duits 1 - Aardrijkskunde - Wiskunde - Biologie |
Citaat:
|
Citaat:
|
10
- ned - eng - frans - eco - scheikunde - natuurkunde - wiskunde - grieks - latijn - biologie |
Ne Eng Fa WB1 AK GS Lat. Ec12
dus 8 denk ik als ik niks vergeet |
eerst 9, maar nu toch 8:
ne, en, wa12, gs2, ak, ec12, m&o, fa2. |
Citaat:
|
Zeven:
Nederlands, wiskundeA1, frans, duits, engels, geschiedenis, muziek |
ne, en, gs, ak, ec, wi, tek.
7 dus |
ne, en, du, gs, ak, ec
6 dus :p |
ne, en, wb12, na12, sk12 en bio
6 dus |
Wiskunde, Engels, Duits2, Frans2, Nederlands, Geschiedenis, Filosofie. 7 dus, of ik moet nog wat vergeten..
|
Citaat:
|
Ne
En Bio Sk Na Wi Du 7 duss |
Ne
En Bio SK EC WI 6 dus |
Nederlands, Engels, Natuurkunde, Economie, Wiskunde, Tekenen
6 vakken dus. |
Nederlands
Engels Duits Frans ANW Geschiedenis Maatschappijleer Wiskunde Scheikunde Natuurkunde Biologie Latijn. 12 |
Citaat:
|
Citaat:
|
6:
Nederlands Engels Frans Duits Geschiedenis WiskundeA12 en CKV2, maar dat was vorige week Groetjes Sympa |
5:
Ne En Wb1,2 Na1,2 Sk |
Citaat:
maar ze heeft ook latijn :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar omdat ik dat thuis doe heb ik ANW niet op school kunnen afsluiten dus moet ik er een examen in doen en een werkstuk ervoor inleveren :) |
Citaat:
en zijn maatschapijleer etc ook de schoolexamen vakken ? die je dan als alternatief centraal doet ofzo ? |
Citaat:
Hoe bedoel je met alternatief examen? Want volgens mij bedoel je iets anders dan dat ik denk:) |
Citaat:
en blijkbaar is dit een alternatief voor mensen die het thuis doen ik had er iig nog nooit van gehoord dat da tkon :) |
Citaat:
Maar staatsexamen is eigelijk precies hetzelfde, nou ja, je krijgt op dezelfde dag, dezelfde tijd, dezelfde examen als andere mensen die gewoon naar school gaan. Alleen is het met staatsexamen dat je zelf maar moet kijken hoe je je opleid en voorbereid op de examen. Ik geloof dat VAVO opleidingen ook via staatsexamens hun diploma's gaven, om maar even iets bekenders te noemen. Bij de LOI krijg je ook je vwo diploma via staatsexamen. Maar omdat ik dus geen SE's krijg, moet ik dus een werkstuk inleveren en daar een mondelinge examen over afleggen en een gewone examen :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:13. |