![]() |
Welk van de (meer dan) 7 schoonheden heb jij in je bezit?
4. Kuiltjes in je wangen
5. Amandelvormige ogen 10. mollig Die heb ik. *Ka-ching* Veel zijn het niet, maar ik ben niet lelijk. En welke hebben jullie? Heb je ze allemaal en ben je toch nog lelijk? Heb je ze geen van allen maar ben je toch lekker? Vind je de 7(+3) schoonheden onzin en waarom? Lucht hier je hart! En niet zeuren over arrogante mensen met een enorme eigendunk, dat hoort bij dit topic namelijk. |
Ik ben geel uitgeslagen, omdat het beeldscherm forumgeel op mij projecteert. Maar dat staat er dan weer niet bij. :mad:
|
* Bruin haar, blauwe ogen (m'n haar is nu geverfd, maar van zichzelf is het al heel donker)
* Sproeten * V-vormige haargrens * Bleke huid * Kuiltjes in m'n wangen (maar die telt niet, want die heb ik maar aan één kant :cool: ) |
Volgens mij gelden deze criteria alleen voor vrouwen...
En sommige worden volgens mij helemaal niet als iets positiefs gezien... Bleke huid? Iedereen gaat onder de zonnebank liggen om bruiner te worden... Spleetje tussen de tanden? Iedereen neemt een beugel om dat kwijt te raken... Mollig? driekwart van de vrouwen is non-stop op dieet... (hoewel ik een beetje mollige meid niet verkeerd vindt) |
Klikken!?!
|
kuiltjes bij lachen
sproetjes moedervlekje v vormige haargrens mollig (ok dat valt te betwisten) ook niet lelijk, zo weinig zelfvertrouwen heb ik nu ook niet. |
D'r zitten echt veel dingen bij die ik helemaal niet mooi vind..
|
z0mg dit komt uit de fancy :eek:
(Ja mijn zusje heeft een abonnement op de Fancy, ik heb direct de intense behoefte dit nl recht te praten :D ) |
Ik ben een gezellige mollige meid :(
|
Citaat:
|
1. Blauwe ogen bij bruin haar
3. Sproetjes 6. Lange en gekrulde wimpers 8. V-vormige haargrens 9. Bleke huid ofzow :P |
1. en 7. alleen is 7. niet helemaal natuurlijk
|
1,3,7 en 9
1. blond haar met bruine ogen 3. sproetjes 7. spleetje tussen mn tanden 9. bleke huid |
Ik sproetjes en donker haar met blauwe ogen, alhoewel m'n haar niet heel donker is
|
1.Bruine ogen bij blond haar
3. Sproetjes 4. Kuiltje in wangen, alleen niet zo erg en alleen alleen als ik erg lach. 5.Amandelvormige ogen 6. Lange en gekrulde wimpers. 8. V vormige haargrens. (geen stijle v) 9.Bleke huid |
sproeten en bleke huid
|
Kuiltjes
Bleke huid Sproet boven mond Ik denk ook V-vormige haargrens. |
Nou, ik heb een redelijk pokdalig gezicht.
|
9, al doe ik mn best om daar van af te komen met de zonnebank
ik was vroegah trouwens witblond met bruine ogen, had sproeten en was mollig, en dat ben ik nu allemaal kwijt :D |
Citaat:
*Bijdehandje* |
Citaat:
nouououo ;) edit: in den beginne was ik zelfs blond met blauwe ogen! |
1, 5, 6, 7 en 9
|
alleen nr 4. Kuiltjes in je wangen
|
Eigenlijk alleen 2....
|
Citaat:
|
Helemaal niks...nu ben ik dus lelijk? :cool:
|
Citaat:
|
psst jet, wordt
|
nummer 9!! :cool:
|
Spleetje tussen m'n tanden, klein beetje kuiltjes in m'n wangen, moedervlekje boven m'n lip en blauwe ogen met bruin haar.
|
sproetjes maar dan vooral in de zomer, bleke huid maar dan vooral in de winter, lange wimpers en eventueel gekruld met mascara :p
|
Alleen moedervlekje en bleke huid.
Dus nu ben ik geen schoonheid. :(:( |
Citaat:
|
Ik dacht altijd dat het blond haar met blauwe ogen was :o
|
1. Blauwe ogen bij bruin haar
|
Citaat:
|
groene ogen en donker haar :p
kuiltjes in mijn wangen bleke huid mollig eigenlijk vind ik een kuiltje in je kin en van die kuiltjes onderaan je rug ook meetellen. niet dat ik die heb, maar die horen toch ook tot de 7 schoonheden? leuk topic btw. |
- Kuiltjes in de wangen
- Lange wimpers Ook heb ik bruine ogen, maar wel donker blond haar (niet dus van dat echt lichte blond), dus dat zal wel niet meetellen... |
en sinds wanneer staan er criteria op schoonheid?
|
Citaat:
zoals een moedervlek op je bovenlip. ik vind dat helemaal niet mooi, maar toch behoord het tot de 7 schoonheden. |
Citaat:
mascara telt niet hoor :p |
2. Moedervlekje boven je lip
5. Amandelvormige ogen 9. Bleke huid 26 16.15% 10. Mollig 16 9.94% |
Alleen de eerste; blauwe ogen met bruin haar.
|
Blauwe ogen bij bruin haar
Wanneer heb je amandelvormige ogen? Oh, ik heb wel lange wimpers :o |
Geen een!! OMG IK BEN LELIJK!~!!!!111
|
Geen één, maar ik ga bovenstaande kenmerken écht niet nastreven :| :s .
|
Ik heb 1 kuiltje, telt dat?
Zoit, ik heb er 5.. Of 4,5. |
sproeten, maar dan ook echt overal,niet van die wangsproetjes.
lange wimpers bleke huid blauwe ogen bij donker haar telt niet want mn haar is eigenlijk roodachtig:o |
Van de officiele 7 heb ik er maar 1 :( (sproetjes)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:23. |