![]() |
Vertel me alsjeblieft,
Dat er geen afscheid is Dat er geen laatste moment hoeft te zijn Vertel me dan gewoon Dat wij, verenigd voor eeuwig.. Dat wij, gekoppeld voor het leven blijven Vertel het me dan… Zeg me, Dat er nooit een einde komt Dat er nooit een vaarwel hoeft te zijn Zeg me het me gewoon Dat wij, nooit verscheurd Dat wij, nooit vermoord door de liefde hoeven te worden Zeg het me dan… Verdomme, beloof me Dat ik je altijd bij mijn zij kan dromen Dat ik je altijd naast me kan denken, Zonder te hoeven huilen, En in hemelsnaam, vertrouw me, Dat wij voor elkaar gemaakt zijn, Dat wij bij elkaar horen voor altijd Vertel het dan, Beloof me dan, Zeg het me dan… Alsjeblieft… Vertel me dat je me nooit zult verlaten. |
oke, ik ben een beetje verschrikkelijk verslingerd verliefd op iemand zegmaar... het gedicht klinkt een beetje hopeloos afhankelijk (en dat ben ik ook een beetje... :o )
maargoed, ik zou heel graag reacties hebben |
Er zit best veel emotie in... Kvindem niet echt suuuupergoed, maar ik heb er wel gevoel bij... :)
|
reactie? ik voel ongeveer hetzelfde, maar dan niet helemaal, dus snap wel wat je ermee bedoelt enzo...... vind het gedicht zelf niet echt bijzonder, maar ik denk dat dit soort gedichten wel altijd ongeveer hetzelfde zijn.... hmmmm verder even geen commentaar :) kusje
|
(klein upje) :o
dank je voor jullie reacties, nu ik hem na lees is hij idd niet erg goed, maar het was meer zon gevoelensbom die ik er even uit moest schrijven zegmaar heeft nog iemand commentaar (positief of negatief) |
ach tis niet een meesterwerk, maar wel heerlijk om te lezen vind ik :)
|
dankje :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:49. |