![]() |
Underoath - define the great line.
waarom heeft niemand het hier over de nieuwe underoath?
ik heb hem vorige week van het i-net gehaald en hij is echt (y) ! stukken minder poppy dan het vorige album en zijn duidelijk een hardere kant opgegaan. ze pakken ook net als et tu brute de wat postrock kant aan met het nummer returning empty handed. DOWNLOAD, het is nog niet uit namelijk. in regards to self. everyone looks good from here. returning empty handed. writing on the walls. |
*agree*
|
Ik poste op 26-03 in Groezrock topic maar niemand reageerde :( :
Citaat:
En dat terwijl de nummers nog niet eens af zijn! (en zoals je kan horen nog niet afgemixt) - zie http://www.underoath777.com/newsite/main.php |
ja, het volume is nog helemaal fucked.
|
ja, tof (Y).
|
Omdat het een kutband is misschien? Sorry.
|
zit er doublebass en blastbeats in?
|
Live hoorde ik ook al bij de nieuwe nummers wat postrock mooie electronica.
De enige fashionXcore/godmo band die er toe doet ;). Ik vond het vorige poppy album ook best cool. |
|
Ik ga m even zoeken.
|
Citaat:
|
rot op met je blast beats.
|
ik dacht dat ze in BoZ wel van een ferme knalbiet hielden :(
|
ik zal je eens een ferme knalbiet geven carn!
|
I'm your venus, I'm your fire, your desire!
|
blasten is alleen ruig met 1 voet ala nasum en burnt by the sun ;) ;) ;).
|
Citaat:
Ik ga ze checken op groez. |
even kijken
|
Neh, 's niks.
|
Van het weekend maar even uitchecken dan (Y)
|
gelukkig weer wat harder dan het vorige album, wat was dat een ramp zeg. het doet me hier en daar denken aan this day forward, vooral het gitaargeluid en -spel. de postrock-achtige stukken gaan er zeer goed in hier.
maarja, ik stoor me een beetje aan dat die rustige stukken ineens zo omslaan in het ge-emo. het is het beide gewoon net niet. zit je net lekker in zo'n opbouwend stuk en dan slaat het om naar een standaard emostuk, jammer. wel een goed idee om weer eens this day forward op te zetten trouwens (y) |
3 maanden voor de release geleaked, en nog niet gemastered... Het is dus duidelijk nog niet af maar duidelijk is wel dat het totaal niet lijkt op They're Only Chasing Safety...
What everyone else said dus... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:58. |