![]() |
Gent-Wevelgem
Vandaag wordt de ProTourwedstrijd Gent-Wevelgem gereden. Wie is er favoriet voor deze koers? Gaat Tom Boonen voor de overwinning? En wat vinden jullie van deze wedstrijd? Een echte Vlaamse klassieker die ProTourwaardig is of meer een overgewaardeerde kermiskoers?
|
Kan dit niet bij het wielerseizoentopic? :|
Verder hoop ik op een Rabo :) maar als Boonen meedoet voor de eindzege wint ie toch wel :p |
Dat er voor klassiekers een nieuw topic komt ok, maar voor zo'n kermiskoers is wat overdreven ja... Hoewel het deelnemersveld erg mooi is!
Grootste kanshebbers: - Boonen - Zabel - Petacchi - Hushovd - Hincapie - Paolini Outsiders: - Ljunqvist - Cancellara - Flecha - Burghardt - Kopp |
-> Wielertopic.
Moet jij weten, beste Boogie. Ik stem voor een afkoelban. |
Citaat:
En ik denk niet dat Boonen voor de overwinning zal gaan, tenzij 't een massaspurt wordt... Zie eerder 'n beperkt groepje met bvb Baguet of Pozzato wegrijden van Quick.Step... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmmmzzz... Vreemde wedstrijd. Net zoals vorig jaar net voor de eindstreep geklopt, alleen was het nu door een grote groep. Thor Hushovd als winnaar..
Boonen moest onderweg passen en kwam later binnen. |
Mooi om te zien hoe het treintje van Pettachi werd verstoord op zichzelf opblies (y)
|
Petacchi zomaar geklopt dat valt me wel tegen :nono:
|
Citaat:
Dat vind ik persoonlijk wel mooi trouwens, elk jaar zijn er enkele renners die na Vlaanderen direct dezelfde dag nog in het vliegtuig stappen naar Spanje toe. (y) |
Boonen heeft het vandaag lekker rustig aan gedaan, en geef hem eens ongelijk! :p
Wat een nederlaag voor Petacchi zeg... eerst werd zijn trein de vernieling in gereden door Bert Roesems ( :cool: ) en toen hij het voor de streep zelf moest doen werd hij geklopt door die stugge Noor.. ik vond het best verrassend :) |
Hushovd (blijft een heerlijke naam om uit te spreken) klopt Petacchi in de spint. :o Verrassend, maar ik gun het hem wel. :)
|
blijkt toch dat petacchi niet zo compleet is als hij zou willen zijn, dit soort koersen is gewoon iets te zwaar voor hem in vergelijking met een beul als hushovd
|
Petacchi heeft zijn treintje gewoon nodig. Dat zie je nu wel weer. Zonder trein wordt hij geklopt door op papier mindere sprinters dan hij.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:39. |