![]() |
Ku Klux Klan.
Hallo allemaal,
kan iemand mij helpen ik moet een site weten waar ik zo precies mogelijk kan vinden waar de ku klux klan zich bevind. Misschien kan iemand van jullie mij helpen? En kom nu niet aan met zoeken op google.nl want daar ben ik al uren op aan het zoeken, maar ik vind niks, misschien zoek ik fout ofzo ik weet het niet. Maar kan iemand mij helpen? B.v.d :cool: |
probeer eens de engelse versie van google :) en in ieder geval niet zoeken in nederlandstalige pagina's
|
As of 2005, there were an estimated 3,000 Klan members, divided among 158 chapters of a variety of splinter organizations, about two-thirds of which were in former Confederate states. The other third are primarily in the Midwest region. [49][50][51]
bron Deze splintergroep van de KKK heeft een hoofdkwartier in Harrison, Arizona. Als je de links in dit artikel volgt, kun je vast wel uitvinden waar de andere splintergroepen van de KKK zich ophouden. |
De KKK is een beweging die zich al honderd jaar geleden over Amerika verspreid heeft.
|
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ku_Klux_Klan
"Dit artikel is aangedragen voor nominatie om een toekomstig Etalageartikel te worden" (y) |
volgens mij wil jij stiekum die club joinen ? :nono:
|
Het zit vooral in west amerika. Bij las vegas en daar omheen...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:45. |