![]() |
cijfers laten staan van vorig jaar
Hallo allemaal,
Weet iemand hier of je je SE cijfer van het jaar ervoor kunt laten staan voor een bepaald vak? Thanks alvast ;) |
als je van een vak geen cse hebt, kan dat volgens mij wel, teminste zo was het bij mij op school geregeld. Zou je moeten navragen op je school.
|
Bij ons konden we in 4 havo maatschappijleer, ANW en Wi A1 afsluiten als je er voldoende voor stond en bijvoorbeeld bleef zitten..
|
Ik zal het even verder toelichten.
IK heb vorig jaar examen havo gedaan, voor 8 vakken geslaagd en nu nog 3 te gaan. Nu vraag ik me af of ik ook een van die drie cijfers waar ik me examen mee in ging voor een vak kan laten staan, dus het SE cijfer. Maar ik zla het wel even op school gaan vragen.. Als ze me daar antwoord kunnen geven want de organisatie is nog al slecht en ik wordt constant door gestuurd naar iedereen :s |
kan niet, iig, ik mocht het ook niet omdat t gewoon examenvakken zijn, ik ben ook maar op 2 vakken gezakt maar ik moest gewoon alles opnieuw doen
|
Nee, dat klopt. Dat kan alleen als je vavo doet ofzo, dan krijg je van die deelcertificaten (heb ik gedaan, was gezakt met een 7,6 gem).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, dat kan zeker! Ik heb van sommige vakken cijfers van PO's mee kunnen nemen, dus sommige PO's hoef ik nu ook niet meer te maken. (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:32. |