![]() |
Hoe lang gaat jouw tandenborstel mee?
Met andere woorden: Hoe lang gebruik jij je tandenborstel voordat je een nieuwe koopt?
En moet hij dan helemaal aan gort liggen of koop jij al een nieuwe als de haren al wat uit elkaar gaan staan? Vertel! :) |
Ik heb toevallig sinds gisteren een nieuwe tandenborstel;)
|
Ze gaan meestal niet zo lang mee bij mij want ik poets nogal wild:(
|
ik koop elk half jaar een nieuwe want dat moet van de tandarts
maar dan zijn ze nog lang niet versleten |
ik meestal om de drie maanden, ook al zijn ze niet versleten
|
Half jaar ofzo, ik ben altijd overal heel zuinig op. :)
|
Als ik me bedenk: 'Goh, laat ik eens een nieuwe tandenborstel kopen'. Om het half jaar, of iets vaker.
|
Twee weken.
|
Wat gaat ie bij jullie lang mee :| Bij mij 2 maanden ofzo?
Ik ben een wildebras! |
Hou ik niet echt bij eigenlijk, maar als ik vind dat de tandenborstel slecht poetst dan haal ik ook razendsnel een nieuwe. Alles voor het ivoor! :p
|
Citaat:
|
hard poetsen is niet goed idem..
bij mij verschilt t nog al eens.. meestal vergeet ik t eerst een maand ofzo te komen dus ben ik sowieso al maand verder :D |
3/4 jaar, denk ik.
|
Maandenlang.
|
Geen idee, lang genoeg.
|
Als ik hem kwijt raak haal ik een nieuwe.
|
Citaat:
Ik denk dat ik er zo'n 3 per jaar gebruik |
Best wel lang, volgensmij heb ik er eentje die ik in de zomervakantie heb gekocht, en die is nog steeds niet versleten.
|
Zo'n zes maanden denk ik... Ik hou het niet echt bij eigenlijk :p
|
Citaat:
|
ik gebruikaltijd de tandeborstel van mijn zusje dus ik weet het niet ;)
|
Tandartsen adviseren om een tandenborstel niet langer dan 3 maanden te gebruiken. Persoonlijk vind ik dit nogal aan de lange kant. Twee maanden is meer dan genoeg.
|
Weet ik veel, jaartje of 2.
|
Lang :p
|
Ik heb er overal in huis verspreid (in ene badkamer een gewone en elektrische, in andere nog een gewone, nog een in de douche, en nog twee in mijn kamer) en die worden netjes vervangen door mijn mama, om de paar maanden.
|
M'n elektrische tandenborstel (het borsteltje) iets tussen een half jaar en een jaar denk ik. Gewone tandenborstels een paar weken. (na een vakantie is hij meestal niet helemaal heel meer)
|
ik koop meestal een nieuwe omdat ik de oude kwijt ben of ergens me naar toe heb genomen. En dat is elk halfjaar ofzo. Ik moet trouwens nog een nieuwe kopen want de oude is geknakt, door midden gebroken (ik had een uit de hand gelopen tandenborstel + tandpasta gevecht met mijn broertje :bloos: )
|
Weet ìk veel.
|
maximaal een maand. dan vind ik het echt gewoon een vies idee worden.
|
ik doe er heel lang mee, gister heb ik een nieuwe gepakt
|
tandenborstel :confused:
|
Geen idee, maar wel lang. Ik koop wel een nieuwe als de haren uit elkaar gaan staan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
misschien wel een jaar
|
mijn moeder is beheerder des tandenborstels :bloos:
en ik zou t niet weten hoe lang ik ermee doe, als mijn moeder vindt dat ie niet goed meer is hangt er de volgende dag een nieuwe :o |
Citaat:
|
Géén idee.
|
4 maanden eigenlijk. Maar ik wissel het om de 3 maanden.
|
Geen idee. Een gewone ongeveer drie maanden ofzo denk ik, maar ik heb nu een elektrische en die is nieuw. Dus ik weet het nog niet.
|
:D :D Dat iedereen dat zo aan het bijhouden is! Bij mij is het altijd een beetje verchillend, de ene keer drie maanden, de andere keer vier. Oh, ook wel eens korter, als ik in een winkel ben en ik zo zo'n mooie met allemaal snufjes enzo.
|
Geen flauw idee. Ik koop een nieuwe als ik het nodig vind en langs de drogist/supermarkt oid. kom.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:56. |