![]() |
trilfunctie van telefoon minderen
Kan je de trilfunctie van je telefoon ook minderen? Ook al lijkt het ten koste te gaan van iets anders....post toch maar :D
( ik heb een 3330. Ik weet niet of dat ook nog van belang is om te weten) |
Nee dat bestaat niet.
Je kan het trillen aanzetten of uitzetten. Het lijkt me bovendien bijzonder lastig om de sterkte van je trilling in te stellen. :) Jouw 3330 kan dat al helemaal niet. :D |
Als je 'em openmaakt en dan met een bepaald gereedschap erin gaat wroeten en weet waar je mee bezig bent kan het misschien wel. :rolleyes:
|
in een ovenwant stoppen, heb het zelf ook een poosje geprobeerd en dit dempt de trillingen aanzienlijk (y)
|
In de 3210 is de trilfunctie een kleine cilinder met daarin een electromotor en een niet uitgebalanceerd uiteinde. Ik neem aan dat dit in de 3330 precies hetzelfde is. Je kan dan een weerstandje tussen de contactpunten solderen waardoor er uiteindelijk minder spanning door het trilapparaat gaat en zodoende vibraties minder worden.
Maargoed, ik weet in de praktijk niet of er plaats is voor een weerstand. |
Heb je het ooit wel eens zelf gedaan?
|
Citaat:
En dat klinkt... :D |
Citaat:
|
ah mensen willen een traploos instelbare vibrator
|
Citaat:
Waarom wil je het eigenlijk? Traploos instellen zodat je hem aan je vriendin kan geven als vibo ? |
Citaat:
|
je zou er ook aan kunnen denken om een andere telefoon te kopen, jouw telefoon is nogal verouderd, niet? Koop dan siemens, heb zelf ook zo een trilfunctie voel ik geeneens.
|
Citaat:
|
ja, maar er zit een verschil in verouderd en verouderd, ik ken deze telefoon en hij is al aardig oud, hij heeft zelfs nog monotone ringtones, je kan zo een betere krijgen, terwijl hij nog goedkoper is als toen hij die 3330 kocht.
|
Citaat:
|
Citaat:
en aan de kreet "koop een siemens" heeft ook niemand wat, want een siemens is veel verouderder dan een nokia 3330... kijk maar http://www.wijkman.nl/gsm/i1643996-6.jpg |
Citaat:
een siemens sl65 bijvoorbeeld is juist weer veel nieuwer en beter. maare, ontopic; aan de trilfunctie valt niets te veranderen helaas. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:28. |