![]() |
Waarom hebben ze FarCry nou zo verneukt?
Ik heb dus ff FarCry ergens vandaan gehaald gister (heb ooit de demo wel is gespeeld, vond hem vet).
Maar in het begin is het spel echt top, de levels zijn mooi en gewoon beetje lekker schieten. Maar als je verder in het spel komt zit je alleen maar wat in bunkers met gemuteerde apen.. :| WAAROM HEBBEN ZE HET SPEL NOU ZO VERNEUKT. IN HET BEGIN PRACHTIGE LEVELS OP TROPISCHE EILANDEN EN LATER KUTBUNKERS MET FOCKING GEMUTEERDE APEN. JEES. Zo dat moest er ff uit.. :eek: |
ban hem
|
Haha, toppost.
Respect. |
Ik vind het wel meevallen. Far Cry Instincts is echter wel een stuk beter, ook al zijn de levels kleiner.
|
Die apen zijn kut maar als je iets verder komt valt het wel weer mee, en vooral met die shotgun zijn ze goed te doen.
|
Haha, is het zeker te moeilijk voor je ;).
Nieuwe game van Crytek is vet :). |
Jeetje zeg slotje ban.
|
Ze zijn wel goed te doen maar het verneukt het spel zo..
|
haha das net zoiets bij Return to the Wolfenstein castle.. Dat je ineens zombie's tegen komt. Ook erg jammer, maakt het spel een stuk minder realistisch (n)
|
fuck reality (y)
|
Gewoon stug doorspelen. Die apen zijn inderdaad klote, maar je komt in de latere levels gewoon weer op mooie eilanden terecht :). Wel met de apen welteverstaan.
|
Ik vond het een leuke afwisseling, af en toe buiten en af en toe binnen....
|
Ja met RTCW ook al.. erg kut.
*start FarCry weer op* |
Citaat:
|
Citaat:
Respect :cool: (y) |
Ja man, ban Jolt, hij is irritant!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:10. |