![]() |
Forumconcerten
Aangezien ik me voor kan stellen dat al jullie muzikanten vast wel weer eens optreden, is het misschien een aardig idee om dat hier een beetje bij te houden? Kunnen we elkaar zien spelen als het in de buurt is. Dan hoeven daar ook verder geen topics op rare plekken over geopend te worden.
Aanleiding voor dit topic is natuurlijk een optreden van onszelf waarbij we simpelweg de tent vol willen hebben, dus ik kick off: Citaat:
|
slayerrrrr
|
Aankomende vrijdag in de ACU.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wordt 't wel Raining Blood ofzo ;)
|
Wat jammer.
|
Vanavond optech in Mi-Yu, Rotterdam !
(16e in Nieuwekerk, 5 mei bevrijdingsfestival Wageningen) \:)/ |
missing coins:
22 april dijkrock , rilland 1 mei labourday viering, bergen op zoom 6 mei integendeel , nossegem (B) 3 juni , vitalis college, breda |
Citaat:
Drum'n'bass, toch? |
Telt een tour met een andere band ook?
|
Nee helaas.
|
mono machine:
22 april - de Werf - St. Oedenrode - rond 21.00u |
Citaat:
ik ga denk ik wel komen kijken |
Onder Voorbehoud nog:
EZBlade @ Bass Invasion 23 juni bizzi in schijndel (Y) |
Citaat:
|
ik sta al ingeplanned bij bass invasion. Ik heb binnekort een afspraak geloof ik
|
wanneer ga je ons nou eens inplannen freek?
17 maart is al een tijdje terug namelich. |
we zijn nog in beraad wat we nou met jullie aanmoeten ;)
|
22 april met de white suicide en close second in brabant.
|
tussen 29 april en 2 mei heb doe ik een setje op teknival noord frankrijk (Y)
|
(y)
|
29 april
Park Rust en Vreugd in Voorburg In ieder geval speelt mijn band (NoLife) en Formosa. |
Citaat:
|
morgenavond mono machine rond 21.30 in de Werf in St Oedenrode \m/
|
Waar is dat? Daar moet ik eigenlijk wel bij zijn.
|
ik ben ook van plan te gaan, maar weet niet of ik het zoek om in mijn eentje te gaan rijden :)
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
26 Mei is uiteraard geschrapt na de bekendmaking van het faillissement van Genesis vrijdagavond. Ik neem aan dat we wel iets anders weten te regelen :)
|
Citaat:
|
Zondag 7 Mei, 21:00 - 0:00 the Cherrychokers
Den Haag, Lokaal Vredebreuk http://www.lokaalvredebreuk.nl/ http://www.myspace.com/thecherrychokers |
Owen Meany (myspace.com/owenmeanynl)
6 mei - Zoetermeer 13 mei - Join, Noordwijk 2 juni - Dystopia, Den Haag Spijkers (myspace.com/spijkers) 13 mei - Join, Noordwijk |
Komt u maar hier:
05/07/2006 - Baroeg, Rotterdam 05/12/2006 - De Kade, Zaandam 05/19/2006 - Podium , Hoogeveen 05/26/2006 - Innocent , Hengelo 06/13/2006 - Heist-op-den-berg (B) 06/22/2006 - Het Podium, Hoogeveen 09/06/2006 - The Stage , Arnhem 09/15/2006 - 013 ,Batcave, Tilburg |
mono machine
6/05/06 westergasfabriek amsterdam |
Citaat:
|
Citaat:
|
golden receiver
vrijdag 12mei//Lust for Life//Strijp S//Eindhoven zaterdag 10juni//Edit festival//Strijp S//Eindhoven en misschien vrijdag 23 juni//met Sleeping dog//TAC//Eindhoven |
Wat houdt dat Edit festival in, is daar een site van ofzo?
|
27 Mei speulen we in een of andere jeugdsoos in Rheden. Ik neem aan dat daar niemand woont ?
|
Citaat:
|
Bedankt, eens fftjes kijken of dat iets is.
|
Citaat:
|
|
Citaat:
Dat optreden in Staddijk is ook maar de vraag, die Dennis is niet zo daadkrachtig ;) |
Misschien vallen we 16 juni in voor Mindless in de Sjempot oid (Y)
|
Upcoming gigs
02-07-2006 Nevelheim (others: Non Devine, Soulnerve) De Kelder, Winterswijk |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:24. |