![]() |
Verjaardag
hee mensen.
Zaterdag 8 april wordt ik al weer 18 en wil ook graag wat ondernemen met wat vriendinnen op vrijdag. Eerst wilde ik naar de camping gaan (zonder slapen) maar dat is toch wat te koud denk ik. Iemand leuke ideeen? We zijn met 6 en ik word 18 dus het mag best wat kosten :D Anna |
Wat heeft iedereen toch met 18e verjaardagen die groot feest moeten worden en best wat mogen kosten? :confused:
|
Alleen mijn oma kwam op bezoek :(
|
Ik kreeg 2 tantes en 2 ooms op bezoek.
En ik had een 'feestje' met m'n vrienden, 10-12 man in totaal, gewoon gezellig niks bijzonders. Vind ik geslaagd. |
ik had op me 18e ook een party. 25 vrienden en de dag erna de hele familie :P (y)
ontopic: ik zou het niet te veel op een kinderfeestje laten lijken. Ga naar een pretpark ofzo daar is het nou toch niet zo druk |
Ergens wat gaan drinken?
|
TV kijken of forummen.
|
Was ik maar weer 18. :(
|
Citaat:
|
Feestje houden met wat vrienden, bier en vreten erbij en men vermaakt zich wel.
Het feit dat je 18 jaar bent gegaan zonder doodgaan is verder geen zeer bijzondere prestatie hoor, dus je hoeft er niet per se iets groots van te maken :) |
Ik zoek nog naar vrienden om mijn 18e verjaardag te vieren. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Leukste feestjes vind ik juist gezellig thuis met vrienden. Filmpje, muziek, drinken, eten en klaar is kees.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Geen film (N) gewoon gezellig iedereen uitnodigen en klaar
Zorg anders lekker voor indische sate ofzo. De beste verjaardagen zijn verjaardagen met veel eten! :bloos: |
Citaat:
In de diepvries heb je van die goedkope slagroomsoesjes (30 voor iets meer dan een euro) dat doet 't goed, veel chips, knakworstjes, bitterballen etc. (y) |
Citaat:
|
Sjezus wat een happening altijd rondom een 18de verjaardag, ik vier mijn volgende verjaardag niet eens meer. :|
Nevermind; Goede muziek, veel eten, genoeg ruimte om gek te doen en voldoende zitgelegenheid... Dat geeft over het algemeen het beste resultaat. En inderdaad ja, een frituurpan! (y) |
Gewoon een CD-speler, wat te drinken, wat te bikken en men vermaakt zich wel. Zo gaat het hier iig. altijd.
|
Citaat:
|
Met bier en goed gezelschap kom je een heel eind. :)
|
zoepe
|
Boeient.
|
Hieperdepiep
|
kinderfeesje houden limonade drinken speurtocht en minoes ofzo kijken (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:51. |