![]() |
Binnenkort autotheorie.
8 mei a.s. heb ik mijn auto theorie.
Hebben jullie misschien nog tips wat ik (beter) kan doen/leren? Ik heb hier zelf hele map van school met de theorie zelf met oefenboek, met vragen. Is het dan ook nog verstandig om een cd-rom te halen of aan te schaffen? Ik hoor het wel. RolfZ. |
Logisch nadenken, meer heb je niet nodig.
|
en 2 of 3 keer goed lezen, ik had n cd rom van de anwb om te oefenen. Heeft zeker geholpen.
Verder zijn afmetingen en getallen enz wel handig om te weten, maar ja, ieder examen is anders, je weet nooit van tevoren wat ze vragen... |
Citaat:
Maar je moet gewoon zorgen dat je alles weet ;) |
Ja, heb het 8 mei, dus moet voldoende zijn toch? :o
|
Tijd zat (y)
Ik heb voor mijn bromfietscertificaat 2 dagen geleerd, was voldoende :o |
Je moet op je examen in ieder geval goed lezne, dat helpt al een hoop :)
|
alle borden kennen;)
|
bij mij vroegen ze elke keer aan iedereen in de zaal of je echt 18 was
|
Heel veel oefenen! (Met een oefenvragenboek of cd-rom)
Verder krijg je heel veel vragen over voorrang met voetgangers (stuk of 10) en een aantal vragen over voorrang met trams (ik kreeg er 3). (En al die regels zijn nogal verwarrend) |
Citaat:
|
En ja, ben ook al bezig! (y)
Maar moet goedkomen neem ik aan. In ieder geval bedankt! |
op theorie4free.nl komt iedere week een nieuw cbr-examen op internet (Y)
|
Vandaag sprak ik met de beveiliger (= een oud voetbal collega) op school, en die zei dat het makkelijk was, de dag daarvoor had hij 10 fout ofzo van de 40 en hij is geslaagd met 4 fouten.
Ik heb het de 11e. Maar aangezien jou leeftijd, 17, lijkt me het niet slim om nu al op te gaan. Je kan beter eerst wat ervaring (lees: praktijk) voordat je aan je theorie begint. Ik heb vandaag (zo over een paar minuten) mn eennalaaste pakket rijles:p. En ja ik weet dat je al vanaf je 17e je theorie mag doen. Maar slim?.... Ik weet het zonet niet hoor. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
M.a.w. niets aan de hand |
Citaat:
10.000e keer; theorie mag pas vanaf 18!! |
Citaat:
|
gewoon rustig blijven die die Verjo DVD oefenen!
had 0 fout :D |
Heb hem trouwens al gehaald. :P
Had in totaal: 4 fout. Bedankt in ieder geval voor de tips! (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:47. |