![]() |
Enquête Leesgedrag
Hallo iedereen!
Zouden jullie deze enquête willen invullen? het gaat over leesgedrag. Heb minstens 60 respondenten nodig! Link: http://www.createsurvey.com/c/34607-U44H8K/ Heel erg bedankt! |
gedaan hoor sanne :D
|
*gedaan*
Ik vind het jammer dat je niet meerdere dingen kunt aanklikken bij wat voor soort boeken je leest. Ik lees literatuur, romans en kinderboeken, dat heb ik nu maar bij anders gezet. Ik heb aangegeven dat ik niet lid ben van de bieb, maar ik haal mijn boeken wel van de bieb, dus dat is misschien wat vreemd:o |
Hm sorry maar kan hem nu niet meer veranderen..bedankt in ieder geval!
|
Zou je niet aangeven of het de bedoeling is dat men een antwoord of meerdere antwoorden kan geven?
De eerste vraag klopt niet in combinatie met de antwoordmogelijkheden. Wat is het verschil tussen 'een boekhandel' en het rijtje voorbeelden dat daaronder vermeld wordt? Verder veel fouten in namen...neem die toch goed over. Voorbeeld: bruna/Ako = Bruna / AKO, de slegte = De Slegte. En de ergste: Het Financieele Dagblad |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gedaan :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Thank you for answering the survey!
|
Gedaan. :)
|
Oh jeetje wat een opmerkingen! Ja jullie hebben ook wel gelijk met die vraag over genre boeken, maar er zijn wel meer dingen die ik anders had willen hebben. Maar wat de docent niet goed vindt moet veranderd worden en zo blijft het. En die spelfout is gewoon dom.
Helaas, maar ik ben allang blij als ik van de opdracht verlost ben, bedankt voor het invullen in ieder geval :) |
|
Succes. (Y)
|
Done.
|
Gedaan...maar het plaatje is bij mij vertekend: als ik niet bij de Slegte zou werken (en daar alles wat ik ook maar enigszins interessant vind in een uitleenschrift zou mogen schrijven) zou ik wel lid zijn van een bibliotheek, en waarschijnlijk ook wel vaker elders boeken kopen (Personeelskorting is fijn, het uitsorteerhok waar we nieuw binnengekomen boeken indelen in categorieën nog fijner..."Zeg, zocht jij niet...")
Naja :) |
Gedaan.
|
ook gedaan
|
Eveneens gedaan.
|
Bedankt iedereen :)
|
Citaat:
|
asjeblieft :)
|
|
Done
|
done too (y)
|
Ik heb de enquete ingevuld.
|
done :o
|
done
wanneer kunnen we de uitslag verwachten? |
Kláááár... :)
|
Bedankt iedereen. Ben nu bezig met alles verwerken, als jullie het interessant vinden kan ik wat uitslagen in dit topic posten als het klaar is :)
|
dat lijkt me dus inderdaad een tof idee. als je dan ook even kunt vertellen hoe vaak dat ding is ingevuld... eens kijken hoe het nederlands leesgedrag (onder jongeren?) is.
(niet dat het echt een realistische uitslag zal zijn, maar toch) |
Ja alleen jongeren hebben hem ingevuld. Dus over een paar dagen zal ik wat posten :) Ik kan nu al vertellen dat bijna niemand lid is op de leesmap! Maar dat is ook geen verrassing eigenlijk.
|
Citaat:
Ik heb hem ingevuld voor je, succes ermee. |
Citaat:
|
En ik ook.
|
Bedankt iedereen! Heb een weekje vakantie dus de uitwerking laat nog even op zich wachten als jullie het niet erg vinden :D
|
Citaat:
|
Gedaaan :D
|
gedaan
|
gedaan!
|
gedaan.
ik lees geen meerdere boeken per week, hoewel ik(bijna) elke dag lees. dát vond ik een rare vraag |
ik heb voor krant ingevuld dat ik de gazet van antwerpen lees.
Geeft dat miss problemen voor je uitslag :p :evil: |
Ligt 't nu aan mij of kwam er een verslag van?
|
Oooooit :p
|
Gedaan.
Al snap ik de eerste vraag niet helemaal. Bedoel je of je meer dan 1 dag in de week een boek leest? Of dat je meer dan 1 boek in de week leest? Dat was een beetje onduidelijk. |
dus....
(@ Mijns. volgens mij bedoelde ze of je 1 boek per week leest. Ik haal dat overigens niet eens. doe altijd een aantal weken over een boek. heb een druk leven en er zijn zelfs nog andere boeken (studie) die gelezen dienen te worden...) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:58. |