![]() |
Enquete
hoi beste mensen,
ik ben met een klein onderzoekje bezig voor school. het gaat over je eetgewoonten en eventuele sportactiviteiten. de enquete bevat 12 vragen en gedaan binnen 1 minuutje! jullie zouden me hier enorm mee helpen (ik heb namelijk 60 respondenten nodig hihi) enquete bedankt alvast! :D |
Ik kom op de site waar ik zélf enquetes kan maken?
|
Gedaan. Je hebt overigens de naam van je link als link opgegeven en de link als naam :o niet echt handig :o
|
gedaan! Niet erg handig, die link van je :s
|
euhm ja, mensen maken fouten he! bedankt in ieder geval en ik heb het veranderd :)
|
Bij vraag 6 zou ik willen antwoorden dat ze het niet meer of minder onder de aandacht moeten brengen, maar op een andere manier, maar dat antwoord staat er niet bij, dus ik heb maar voor de middelste gekozen.
|
Done.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gedaan
|
ingevuld :)
ik ben dol op enquetes |
Gedaan. Op zich een duidelijke enquete alleen zouden een paar kleine dingen wat anders kunnen. Maar over het algemeen goed.
|
gedaan hoor
|
graag gedaan, succes ermee!
|
Gedaan.
|
Done. :)
|
ausgefüllt :P
|
Ik ook
|
gedaan
|
Gedaan. :)
|
Done (y)
|
Citaat:
|
Done
|
Citaat:
|
Done...
beetje wazig dat je aan het eind de enquete nog een keer kunt doen. |
Citaat:
|
Klaar, ik weet niet waar je de enquete voor gaat gebruiken.
Maar niet sporten staat niet gelijk aan weinig beweging ;) Ik heb zelf erg weinig tijd om te sporten, zeker in de zomer, omdat ik dan erg veel en hard werk. En ik weet wel zeker dat ik met 6 uur werk veel meer verbrand dan met een uurtje sporten ;) |
Gedaan
|
done,
t hadden wel iets meer vragen moeten zijn om er meer aan te hebben denk ik, waarom ik niet sport en of ik wel beweeg met andere dinegn (seks, fietsen naar t winkelcentrum en n wandeling reken ik niet onder actieve sport anders was mijn uitkomst wel anders geweest) |
Citaat:
|
Gedaan, maar de sport-vraag had inderdaad wat uitgebreider kunnen zijn.
|
Citaat:
|
Done.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:50. |