![]() |
Socket 939 -> AGP slot op PCI bord
Lo,
Ik vroeg me af of socket 939 bordjes ook kome met PCI bordjes met een AGP slot erop of is dit alleen bij eerdere sockets? Tis namelijk wel behoorlijk handig. Is het er, dan zou ik heel blij zijn met een linkje naar een winkel die dr verkoopt. Bedankt, |
|
Citaat:
|
PCI zit gewoon op al die borden.
|
Watk dus wil is men AGP gfx in dat mobo zette, dan hoef ik die gfx niet te switchen naar pci. Ik zie op tweakers helaas alleen asrock met PCI-E/AGP, geen ander merk:( Asrock sux zo hard..
|
Wat lul je nou? Niks mis met ASRock.
|
Sorry, maar waar baseer je je mening over AsRock op?? Volgens mij leveren die gewoon kwaliteitsbordjes hoor. :confused:
Toegegeven, als je wil overclocken is het niet ideaal, maar voor wat je betaald krijg je echt kwaliteit genoeg naar ik heb gehoord. |
Op de cd-rom die bij mijn asrock moederbord zat staat wel een héle cheesy demonstratievideo met een japanse dame in een latex pakje :D :o
Maar verder vind ik ze een prima merk :p |
niks mis met asrock idd, en wat bedoel je nou eigenlijk ?
Je hebt een pci ( of pci-express ? ) videokaart en je wilt een moederboard met zowel AGP als pci(-expres ? )? |
Alles mis met asrock, el cheapo moederborden, als je niet veel met je pc doet zijn het prima borden, maar dan, wil je eens gaan overlocken, andere shizzle erin, problemen, problemen, problemen :(
|
Citaat:
|
Geloof MSI ook hoor.
Maja ga toch gewoon voor PCI-E, agp is zo goed als dood, verkoop je oude 3d kaart en koop een nieuwe :P |
Citaat:
verder heb ik met MSI ook zeer vervelende compatibiliteitsproblemen gehad, moederboard pakte de ( eveneens van msi zijnde ) videokaart niet .... werd niet ondersteund. heb ik bij asrock nog geen problemen mee gehad.... |
Citaat:
|
Als je wilt prutsen is er maar een moederbord gereed voor, dat is DFI.
:P |
Met ASrock heb ik anders nog nooit problemen gehad?
Met de huidige bios kan je redelijk tot goed overclocken hoor;) Vroeger was dat inderdaad anders... En dan nog, niet iedereen die hier post is geïntresseerd in overclocken! ik heb ook die 939Dual SATAII van ASrock, prima bordje alleen de layout is een beetje klote maar daar heb ik geen last van omdat ik niet zoveel PCI kaarten kwijt moet. |
Citaat:
|
Asrock stabiel, lol.
Daarnaast wil de TS ook 'af en toe kloten' dus, zit je toch bij een ander merk. Sowieso ben ik van de mensen die liever betaald voor goede service, kwaliteit, goede layout, functionaliteit, etc. Dan mag het voor mij wat kosten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Leg mij dan eens uit waarom een moederbord van Asus 'stabieler' zou zijn. Eventjes het overclocken en eventuele extra features buiten beschouwing gelaten, wat is er dan precies beter aan een moederbord van Asus?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Smart en Colt komen ook nog steeds uit dezelfde fabriek. En laten we niet vergeten dat features ook bedoelt zijn voor stabiliteit.
|
t ligt er aan wat voor fesatures natuurlijk
van 2x 1 gbit lan on-board gaat je mobo echt niet stabieler draaien.... en voor de rest, asrock rox in goedkope budget pc's voor die prijs geen beter mobo te krijgen.... |
Citaat:
Smart is geen B-merk van Mitsubishi en vice versa. ASRock is wel degelijk een B-merk van Asus. Die borden worden in dezelfde fabriek gebouwd met dezelfde kwaliteitseisen. De features die ASRock borden over het algemeen missen zijn de fancy features, zoals 2x Gbit, hardware firewall etc. Die hebben weinig te maken met de stabiliteit van het bord. De features die er wel mee te maken hebben, zoals temp monitoring etc zijn echt wel aanwezig, zou een beetje van de zotte zijn om dat niet in te bakken. |
maar ja, als TS geen asrock wilt, er is toch geen alternatief....
|
Nu ja, je zou kunnen kijken naar MSI borden, daar wil ook nog wel eens een fijn bord voor een fijne prijs tussen zitten.
Nou is dat wel met meer merken het geval, het is gewoon een kwestie van goed zoeken. |
Citaat:
|
Geen want PCI-X is iets anders dan wat TS wil en ook iets anders dan PCI Express.
Maar je typo daargelaten, volgens mij zijn er idd alleen hybride oplossingen. |
Citaat:
en dan hebben we natuurlijk ook nog de kans dat ik de TS gewoon niet begrijp..... :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:41. |