![]() |
Verschillende gedichten
Verloren
Verwikkeld in mijn eigen gedachten Denkend over de zin van het leven Hier in de kou Een klein, stil bushokje Ik ben het kwijt Ik weet niet meer Wat de zin van het leven Zou moeten zijn De bus stopt Ik zit nog altijd, verwikkeld De tijd verloren Mijn leven verloren Ik ben het kwijt Wat zou het moeten zijn De zin van het leven Het leven heeft geen zin Niet langer meer in het bushokje Ook niet in de bus Eronder Ik ben het leven verloren Een zwoele zomeravond Het was Een zwoele zomeravond Jij en ik Lagen op het gras Te dartelen Als pasgeboren veulentjes Een seizoen terug Alles bloeide Alles bloeide op Zo ook Liefde tussen jou En mij Een zwoele zomeravond Jij raakte me aan Kuste me Ik was In de zevende hemel Ik zweefde Zag ons al samen Gelukkig voor altijd Liet mijn gedachten varen Jij pakte me beet En draaide Draaide Draaide als een wervelwind Liet me vallen Zei dat het je speet Maar mij Maakte het niks uit Je bracht me In de zevende hemel We dartelden Op een zwoele zomeravond |
ik vind het een moi gedicht
wel ingewikkeld maar wel mooi dorodacht (y) |
Ik herken het. Dat is alles wat ik er over te zeggen heb.
|
Dit vind
ik niet zo mooi want het zijn niet echt ge- dichten te noemen Daarbij, is het beschreve ongelofelijk cliché en is de manier waarop het beschreven wordt óók niet orgineel. |
Ik vind die tweede toppie! Ben geen poetisch wonder, maar het gedicht sprak me gewoon aan. Ook herkenbaar!
|
Citaat:
Ik moet Quis wel een beetje gelijk geven betreft het knippen. Te veel in stukjes geknipte gedichten 'stotteren' vaak. Het loopt gewoon niet meer lekker. Misschien dat je kunt proberen het achter elkaar te zetten? :) Ik ben het kwijt Ik weet niet meer Wat de zin van het leven Zou moeten zijn vind ik best goed (alleen ik geloof niet dat die hoofdletters zo horen?) Wat ik goed vind, is dat je de Annie M.G. Smidt-rijmpjes af hebt gezworen. Deze zin loópt zonder kunstmatigheden zoals rijm. En ik vind het leuk dat je zoiets als 'de zin van het leven' kwijt kunt raken als ware het je autosleutels. Kijk, zó moet je schrijven, precies zoals in dié zin. Probeer iets anders te zeggen dan andere mensen het doen(want zoals zij het zeggen, is het al vele malen vaker gedaan, dus daar zit geen hond meer op te wachten.) |
Citaat:
Thanks voor de reactie Ik kan er veel mee, en ben al weer bezig met nieuwe gedichten. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:40. |