Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Eropuit! (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=73)
-   -   life is a "Cabaret" (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1389884)

belli 06-04-2006 19:30

life is a "Cabaret"

wie heeft de musical gezien?
wat vond je er van?

en wie gaat hem zien?

zondag :)

Chloe Siere 07-04-2006 08:51

Ik heb m gezien. Heel mooi aangekleed. Qua dans stelt het niet veel voor helaas, maar het verhaal is wel goed. Vooral het einde vond ik apart.

;Fashion_babe_* 11-04-2006 15:05

Ik heb hem gezien vind hem GEWELDIG!
ik ben zowiesow wel van de musicals:)

kom omdat ik zelf in belle en het beest gefigureert heb en in belgie in velen musicals heb gespeelt enzo!

ENORM leuk allemaal :)
ik ga dan ook vaak naar premieres:)

jansepansekever 11-04-2006 22:53

Ja het einde was in een woord fantastisch.
Ik vond het ZO'n goed einde, ik kan het nogsteeds niet helemaal bevatten.

Het is niet echt een spectacel en show musical, maar op een subtiele manier wel. En de uitvoering van het liedje "money" is ook echt heel goed.

belli 17-04-2006 11:51

Ik vond het geweldig achteraf :)
de eerste helft vond ik echt vreselijk. maar de laatste scene voor de pauze was geweldig. na de pauze sloeg het helemaal om. heb toen echt met kippenvel zitten kijken. de dans stelde idd niet veel voor, het decor was daarentegen geweldig met een prachtig lichtplan.

Morgan le Fay 17-04-2006 20:04

Ben er gister heen geweest! Ik vond hem geweldig! Lekker sexy en grappig! Ik denk eik dat t dansen expres weinig voorstelde. Die mensen zitten in een rokerige groezelige nachtclub, iedereen was aan de gin, dan ziet t dansen er ook niet zo strak uit...

Chloe Siere 18-04-2006 20:37

Citaat:

Morgan le Fay schreef op 17-04-2006 @ 21:04 :
Ben er gister heen geweest! Ik vond hem geweldig! Lekker sexy en grappig! Ik denk eik dat t dansen expres weinig voorstelde. Die mensen zitten in een rokerige groezelige nachtclub, iedereen was aan de gin, dan ziet t dansen er ook niet zo strak uit...
Hm het gaat me niet om de uitvoering maar om de choreografie.

Het viel me wel op dat er een meisje was dat echt beneden het niveau van de anderen danste. Ik vraag me nog steeds af of dat opzet was of dat ze gewoon slecht was...

jansepansekever 19-04-2006 20:55

Citaat:

Chloe Siere schreef op 18-04-2006 @ 21:37 :

Het viel me wel op dat er een meisje was dat echt beneden het niveau van de anderen danste. Ik vraag me nog steeds af of dat opzet was of dat ze gewoon slecht was...

JAAAA dat viel me ook op, eentje bakte er echt niks van. Terwijl de anderen het strak en gelijk deden. :nono:

belli 23-04-2006 14:30

ja dat is me ook opgevallen. een van die meiden kon niet eens een flatback.. dan vraag ik me echt af hoe ze zoon selectie maken om die meiden mee te laten doen. maar goed. Over het algemeen ben ik heel enthousiast maar de choreographieen waren niet erg denderend, en een van die mannen (geloof Herr Schutze) kon echt NIET zingen..

Morgan le Fay 16-05-2006 20:31

Citaat:

belli schreef op 23-04-2006 @ 15:30 :
dan vraag ik me echt af hoe ze zoon selectie maken
slept with the casting director :cool:

Poepkind 19-06-2006 08:51

ik vond de eerste helft (n) en de 2e helft (y) In de 2e heflt kwam er leuk verhaal in enzo, de eerste helft was een beetje droogneuken. Persoonlijk vond ik dat echt niks, de ananassen waren cool! Die 2 oudjes vond ik sowieso de beste, en volgens mij zong die Herr Schultz eerst express vals, want in een ander liedje klonk het wel goed.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:00.