![]() |
[hardware] centraal topic over beste upgrade computer?
Idee;
Een centraal topic op hardware over 'beste upgrade, beste samenstelling' etc. |
Wie gaat dat bijhouden?omdat er altijd iets nieuws/ beters op de markt is, naaraast heb je tweakers.net best to buy om de 2 maanden.
Zoveel animo is er toch niet na, zie ook dat Centraal topic voor upgraden, nieuwe pc, etc. |
Vandaag in huis, morgen verouderd.
Zoals Jolt al zegt is dat niet echt handig, misschien is de best-buy link van tweakers.net wel interessant om in één van de stickys te zetten. Dus bijvoorbeeld in Centraal Topic PMG (processoren, moederbord en geheugen). |
Dat sowieso, maar ik bedoelde meer een topic waarin iedereen met vragen over wat de beste upgrade is daar kan posten.
Dus (net als op tweakers) huidige setup + budget.. of wat je wilt aanschaffen (ook voor nieuwe computers d.m.v. budget + wensen) |
Ik denk haast dat zijn idee is dat er een centraal topic komt waarin mensen hulp kunnen vragen bij de aanschaf van een nieuwe computer. Het is nu namelijk zo dat steeds meer mensen een apart topic openen over: "ik wil een nieuwe pc kopen kunnen jullie me helpen met het samenstellen?"
Het idee zal dus zijn om hier een centraal topic voor te openen met als doel dat de mensen daar hun vragen in kunnen stellen zodat er niet continue van dit soort topics geopend worden. Dit bevorderd de overzichtelijkheid van het Hardware forum namelijk niet echt. Ik vind het wel een goed idee om bovengenoemde redenen. |
iets met beste aanbiedingen prijs/kwaliteit van dat moment ofzo?
|
Citaat:
|
Maar wie gaat dat bijhouden dan?
Sowieso zijn er meningen verdeeld over diverse configs, mods hebben het te druk, normale forummers ook, etc. |
Citaat:
En natuurlijk kan je ook verwijzen naar bestbuy; maar voor een upgrade is dat niet van toepassing (ivm onderdelen die al in computer zitten), maar ook bijvoorbeeld voor een computer met specifieke wensen/eisen... |
Citaat:
Iemand stelt een vraag en een ander iemand geeft daarop het antwoord. Het lijkt me dat het niet nodig is dat dat telkens dezelfde personen zijn. Tevens denk ik dat dit voor de mods eerder een voordeel dan een nadeel zal zijn. Ze hebben nu nog maar een topic om in de gaten te houden in plaats van tien. Dat lijkt me een hele vooruitgang. |
Citaat:
|
ik denk dat daar dezelfde problemen gaan ontstaan als in andere centrale topics: er wordt eenvoudigweg niet in gekeken. Dit is internet, het is superindividualistisch, mensen willen dat ZIJ antwoord krijgen in HUN topic. Dat kun je er niet uit rammen.
|
Nare had toch al eens zo een topic gemaakt, was geen succes toch?
|
Nee, niemand reageerde ;)
|
Dat zie j enu ook al terug bij die centrale topics, die blijven ook angstwekkend stil m.u.v. een aantal regulars. Is niet zoveel aan te doen vrees ik.
|
Er lopen te weinig hardware-"experts" hier rond om centrale topics op hardware een succes te maken.
|
Das jammer want ik vind het altijd wel leuk om ze door te lezen. Er staat vaak wel een hoop zinvolle informatie in waar ik een hoop van kan leren.
|
Citaat:
|
Idd staat net niks in, meestal is het toch mening 1 tegen mening 2.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:03. |