![]() |
Nieuwe Aphex Twin op de luisterpaal
|
ja wisten we al
desondanks vet (Y) |
Gezocht maar niets gevonden, niet iedereen checkt regelmatig de luisterpaal, vond het wel een topic waard :)
|
kan iemand mij trouwens uitleggen wat het verschil is tussen al die pseudoniemen van mr. james ? ik hoor zelf geen duidelijk verschil tussen bijv. aphex twin en AFX
|
Citaat:
|
Desondanks overbodig als je alle Analords al kent.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Steppingfilter 101 mis ik ook trouwens :( |
maar eens luisteren zo.
|
Citaat:
|
Vette plaat wel (y)
|
staan een paar aardige tracks op ja, van wat ik zo hoorde.
verder niets nieuws onder de zon. |
Ik vond eigenlijk alleen Analord10 cool.
|
|
Iedereen was yo die nieuwe AFX zal wel lame worden, toen kwam Analord 10 en iedereen was yo valt eigenlijk wel mee. Toen kwam de rest. 8(
|
10 is verreweg de beste maar die acid tracks op 1 en 2 zijn wel ok, 9 is lekker ranzig.. 4 is ook relaxt trouwens, eigenlijk vind ik ze allemaal wel goed m.u.v. 10 die ik bijzonder goed vind.
edit; behalve die klopjob ep die vind ik dan weer niks, slechte productie |
\afx-analord_08-(rephlex)-vinyl-2005-dps\01-afx-pwsteal.ldpinch.d-dps.mp3
hawt! |
Citaat:
en typo, leek me toch wel duidelijk :O |
ik ga trouwens hard op selected ambient works en drukqs, die iedereen ozo kut vind, wat ik niet helemaal snap.
|
hehe duidelijk dat je weer niet weet waar de plank ligt laat staan dat je een keer raak slaat
|
druqs is goed en saw2 al helemaal, ik ken eigenlijk niemand die ze slecht vindt?
|
Ik haat de ontknoping van Saw 2. (N).
|
Citaat:
Oh ja, ik vind die Analords niet zo leuk ehhh, maar ben sowieso geen Aphex Twin fan. Ik zal het nieuwe album checken wanneer de tijd rijp is. |
z twig maakt alles goed
|
Voor de lovers: http://www.planet-mu.com/ziq098.html
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik trek die analord platen niet :( druqks vind ik het beste werk |
Citaat:
En misschien dat er wel enige kern van waarheid achter zit, wie weet Er zullen genoeg mensen zijn die het beamen, etcetera |
Citaat:
|
Citaat:
|
met andere woorden , je lult maar wat uit je nek
|
droon - cripplefight
!! Leuk hoor zo'n bitchtopic :) |
|
Citaat:
Grappig dat de mensen die zelden of nooit IDM-ish gigs bezoeken lijken te weten hoe de vork in de steel zit. |
Citaat:
en veel is niet alles nee ik stel het ff anders, de idm scene leent zich voor pretentieusheid en snobisme. |
Er kan geen IDM-scene zijn omdat het 'genre' zelf geen vastomlijnd kader heeft.
|
Citaat:
|
Citaat:
jonge, je denkt te veel na, het wordt nog eens je dood. :( |
Metal: In welke vorm ervaar jij die IDM 'scene' dan? Alleen via dit forum zeker. Elke scene is kut en bovenal onzinnig. Je kunt je beter met andere dingen bezig houden.
|
Citaat:
Gast, waarom ontken je het nou, hebv je soms een fucking bord voor je kop ofzo. ik zeik btw niet op idm , maar toch wel erg cool dat 2 zinnen een storm van reacties kunnen opleveren |
Citaat:
ik dacht dat je zo into hardcore was, dan weet je toch wel dat niet alleen de 'idmscene' whatever that may be zo is, scenes zijn altijd zo, daarom zijn het 'scenes'. |
Citaat:
|
http://forum.scholieren.com is een scene.
|
fasho ik ben pretentieus omdat ik het waard ben
|
rite , argumenten tegen de stelling zijn nu wel duidelijk. begeef jullie allen naar lifestyle ofzo om over scenes verder te kletsen. mijn oprechte excuses voor die vraag waardoor deze oneindige discussie op gang kwam, ik verzin zelf wel een antwoord. aphex twin blijft nog eventjes op de luisterpaal, geniet er van.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:08. |