![]() |
HBO ..iets met dieren
Als je een hele dag naar animal planet kijkt denk ik egt van wat voor opleiding hebben die mensen nou gedaan!...
Ik heb egt t idee dat je daar in moet rollen..dierenpolite, dierenambulance enz... (of zou t allemaal mbo of wo zijn.... :confused: ) Maar ik heb de opleiding recreatie en gezelsschapsdieren gevonden, (Dronten) maar nu is mijn vraag of iemand de opleiding kent, of nog mooier het zelf doet! :)... Het lijkt mij namelijk zo leuk om egt iets met dieren te doen, maar ik heb t idee dat al die opleidingen leuker lijken dan ze zijn.. en dat je er weinig aan hebt later miss :s Hopelijk kan iemand me verder helpen! :) |
|
Dierenambulance heb je geen opleiding voor nodig, hoor. Die mensen krijgen hooguit cursussen. Het is niet voor niets dat je daar als vrijwilliger aan de slag kunt...
|
Een zus van een meisje dat ik ken doet of deed geloof ik die opleiding in Dronten. Ze zat daar iig intern en kwam soms in het weekend naar huis, ze was daar dan steeds bezig met dieren enzo. Soort van boerderij achtig iets was daar geloof ik, maar het fijne weet ik er niet van. Ik weet wel dat ze het er heel leuk vond en dat ze zelf een biologisch iets op gaat zetten met haar vriend, die ook die opleiding heeft gedaan.
Ik weet wel dat het Van Hall in Leeuwarden bijvoorbeeld diermanagement heeft en dat schijnt ook wel een leuke opleiding te zijn. |
Citaat:
Je bent op deze school bezig met dieren, maar ook met planten. |
in de dierenbranche vind je weinig werk, dat moet je wel beseffen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:37. |