![]() |
vreemd gevoel
De afgelopen paar dagen heb ik vrij onrustig geslapen. Opzich niet zo vreemd, ik heb wel vaker periode's dat ik wat onrustiger slaap dan normaal. Maar toen ik net naar bed ging, kreeg ik opeens een heel raar gevoel in m'n buik. Alsof er opeens een blok op m'n maag lag. En ik kreeg een heel raar gevoel van binnen, net alsof je xtc geslikt hebt. Ik weet niet precies hoe ik dit moet omschrijven maar net alsof je bloed een stuk warmer wordt en dit langzaam naar me hoofd trekt. En ondertussen ben ik ook een beetje rillerig.....Echt heel raar.
Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? (en nee..... ik heb niet net voor het slapen gaan een pil naar binnen gewerkt) |
Ik kan je klachten niet goed plaatsen. Heb ook nooit XTC geslikt, misschien daarom ;)
Je buik is eigenlijk altijd in beweging, dus soms kan je wel wat vreemde gevoelens of bewegingen opmerken. Dat is niks om je druk over te maken, gelukkig :) Had je ergens pijn? Heb je misschien koorts? |
Ben je misschien ergens bang voor of zenuwachtig? ik heb dat gevoel van jou nooit, dus ik weet het niet zo goed
|
Ben je niet heel erg zenuwachtig ergens voor? :p Dan heb ik dezelfde symptomen nml (als het echt heel erg is).
|
en anders mss naar de dokter? :s
|
- Zie je ergens heel erg tegenop?
- Zenuwachtig? Kzou het echt niiet weten.. |
Ik heb het wel eens als ik aan een vreselijke gênante herinnering denk... of aan allemaal dingen waar ik tegenop zie... of als ik me heel schuldig over iets voel.
Maar misschien klinkt het alleen hetzelfde en bedoel je eigenlijk iets anders. |
bij mij klonk het in eerste instantie als koorts..
ik heb t nl al paar dagen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:02. |