![]() |
Dankzij Xp niet meer afsluiten.
Nou zal dit wel weer een mega simpele en domme vraag zijn, maar ik stel em lekker toch!
Ik heb al een tijdje Xp om mn compu, en al die tijd al wil ie de computer niet automatisch uitzetten, en aangezien ik om em uit te zette de stroom dr af moet halen is dit erg lastig... Hoe kan ik er weer voor zorgen dat XP wel weer automatisch de computer uitzet??? |
kijk eens bij Power Management
|
control panel -> power options -> hibernate -> uitvinken
en als je afsluit moet je ook wel shutdown kiezen, en niet hybernate of restart he :P |
waarom moet een pc uit? dan kun je er toch niet meer mee werken, en downloaden, en spellekes spelen, filpjes kijken en... en..
|
Allez nu maar eens reply waar Damien iets aan heeft: control panel -> power options -> apm -> Enable Advanced Power Management aanvinken.
|
en als je toch nog denkt van ik wil de pc handmatig uitdoen, trek dan nie de stekker eruit maar als je geen uitknop heb moet je de aanknop 5 sec. ingedrukt houden dan gaatie piepen en dan issie uit (zo issut bij mij tenminste)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
bij afsluiten zet je de computer UIT, behalve de spanning op je voeding/mobo.. in hybernate bevriest ie m.. de spanning blijft op je cpu, ram, enz enz.. |
Citaat:
|
Citaat:
dus... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:49. |