![]() |
Ben jij een mama's- of een papa's-kindje?
Of geen van beiden?
|
geen van beiden, maar ik lijk wel heel veel op mijn vader qua karakter
|
Beides. Maar me moeder zegt dat altijd. :bloos:
|
Ehm, beiden, denk ik. Ik kan heel goed met mijn moeder overweg (als we het niet allebei een vreselijk stom idee vonden, zou je het ook vriendschap kunnen noemen). Met mijn vader doe ik minder, we gaan nooit samen ergens heen ofzo. Maar met hem zit ik dan wel weer tot diep in de nacht te praten over allerlei dingen...
|
Allebei wel. Iets meer een mama's kindje denk ik.
|
geen van beiden
|
Mijn vader werkt en mijn moeder niet, en ik lijk ook het meest op mn moeder. Maar ik ben geen traditioneel moederskindje :P
|
Absoluut moederskindje...vaderskindje zou moeilijk worden. :p
|
Citaat:
|
Geen van beiden.
|
Geen van beide. Ik neem het op voor diegene die voor lul gezet wordt, en verder weet ik wat ik aan wie moet vragen om iets gedaan te krijgen. Als ik bij m'n moeders kant van de familie ben, vinden ze dat ik op haar lijk, en als ik bij de andere familiekant ben, vinden ze dat ik op mn pa lijk. Dus. Duidelijk niet van de melkboer.
|
Geen van beiden.
|
Ik ben een echt moederskindje.
|
Als ik iets van hen nodig heb ;)
|
Beide
|
Hmm geen van beide. Een vader heb ik niet meer, en m'n moeder; Lief mens, maar ik ben geen moederskindje, mijn broer wel. :)
|
Geen van beiden eigenlijk. Maar ik neig toch iets meer naar m'n moeder, ik heb een hekel aan m'n vader. :o
|
Niet echt maar ik zie m'n vader nooit dus ik weet niet meer of ik een papa's kindje ben, ik kan me geen dochter-vader omgang met hem herinneren.. :(
|
Mha enig kind en geen contact met mn vader, woon dus samen met mn moeder. Nja ik ben wel erg op dr gesteld maar of ik echt een moederskindje ben, ik weeth et niet.
|
Ik lijk denk ik meer op mijn vader.....
|
Meer vader, denk ik.
|
Ik lijk meer op m'n moeder, daarom ben ik een vaderskindje :). Ik woon ook bij m'n vader, bij m'n moeder zou ik het niet uithouden, al gaat het sinds een aantal jaren beter :).
|
Ik lijk op meer op mijn vader, maar ook best veel op mijn moeder. En ik ben een vaderskindje, omdat mijn zusje een moederskindje is. Of is dat onlogisch?:confused: Het is met het avondeten wel vaak: deze kant van de tafel vindt dit en de andere kant van de tafel vindt dat, echt mijn vader en ik tegen mijn moeder en zusje:P
|
Papa's-kindje, denk ik toch wel. Alleen noem ik hem helemaal geen papa. :)
|
Geen van beiden. Ik begrijp beiden niet.. zij beiden begrijpen mij niet. makkelijk gedaan dus. Ik lijk op mijn moeder qua uiterlijk. Mijn innerlijk is Papa+Mama+En alles waar daar nog tussen is gekomen en wat absoluut niet bij mijn beide ouders past.
|
Citaat:
|
Mama'skindje :o
|
beiden, maar vroeger was ik een moederskindje
|
Stiefvaderskindje :cool:
Hoewel, de laatste tijd neig ik meer naar geen van beiden. |
ik ben een kind van mijn vader en moeder.
|
papa!
|
Geen denk ik, maar ik neig naar een papa's-kindje.
|
Je moeder.
|
Oma
|
Beiden toch wel. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Goeie vraag. Aan de ene kant mijn moeder, aan de andere kant mijn vader...
:cool: |
Geen van beide. Ik trek meer naar mijn moeder toe dan naar mijn vader, maar dan in de zin van dat ik makkelijker met haar kan praten. Voor de rest heb ik met geen van mijn ouders een hechte relatie, en dat vind ik best.
|
Geen van beide of allebei. Ik vind dat je nu niet meer kan spreken van 'kindje van'.
|
Mutti :bloos:
|
Mamma'skindje (woon sowieso niet bij vader),.
Ik lijk ook veel op haar, uiterlijk en innerlijk, we hebben zelfde handschrift :cool: |
Vroeger was ik een pappa's kindje, maar nu ben ik geen van beiden. Mijn broertje is echter wel een enorm mamma's kindje :p
|
Mama'skindje :o
|
Ik ben wel een moederskindje, hoewel ik natuurlijk ook hartstikke gesteld ben op mijn vader. Ik kom als een van de weinige S.commers niet uit een fucked up, supertrash family.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Geen van beiden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:43. |