![]() |
wie luistert er wellis kinkfm ?
kvroeg em af of der nog iemand kinkfm luistert ?
hoor het wel ... |
nope...kank nie ontvangen op me stereo :( :mad:
|
ik
|
Ik redelijk vaak. Vooral het programma witlof is leuk wordt veel punk/hardcore/emo gedraaid
|
wel eens
|
vroeger heel vaak, maar heb nu geen kabelradio meer
|
ik wel us ooit..:p
|
ik...voornamelijk x-rated dan...
|
ik luister elke radiozender zordra er iets leuks op gedraait word
|
radio luister ik eigenlijk nooit.. mja Dynamo volg ik wel via KinkFM als ik er niet ben
|
kinkfm kun je toch alleen via de kabel ontvangen :(
nah daar kan'k me radio nie op aansluiten :( |
WITLOFFFFFFF!!
en dokter ska en dat nu-metal programma hoe heet ie ook alweer |
Citaat:
je kan leuke prijzen winnen bij kinkfm btw |
Ikke.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik luister wel vaak naar Kink Fm. Meestal luister ik 's ochtends en 's middags vooral naar Kink, maar soms vang ik in het weekend nog wel eens wat programma's op. Het Elfde Gebod met Saxia F. is echt helemaal mijn programma, veel muziek die ik erg leuk vind, helaas mis ik dat de laatste tijd wel vaak. Als ik er voor in de stemming ben vind ik Urban Revolution ook wel leuk, is breakbeat geloof ik.
|
thnx voor reacties :d
(kwou ff weten hoe goed het radio station uit doet waar me vliend werkt) |
Meestal staat ie er hier op als de radio aanstaat.
Ze hebben ook wel goede specials (Ozzfest werd er uitgezonden bijv.) En het is één van de weinige radiostations die niet per se alleen het populaire spul uitzendt. Wat dat betreft hoop ik nog steeds dat Kink Fm in de ether zal komen. Daar zijn ze al jaren mee bezig, maar de authoriteiten willen er maar niet aan geloven :s |
Binnenkort worden er 2 Fm-frequenties verdeeld geloof ik, en er zijn een behoorlijk aantal gegadigden. Kink Fm behoort wel tot de kanshebbers, maar een tijdje geleden stond het er nog zo voor dat Kink Fm waarschijnlijk nét buiten de boot viel, ik weet niet hoe dat nu is.
Ze kijken naar een aantal punten, reclame-inkomsten, aantal luisteraars, hoe lang bestaat het radiostation etc. Het aantal luisteraars is geloof ik nog niet echt groot genoeg. Maar ik hoop echt dat ze in de ether komen, dan kun je tenminste óveral goede muziek luisteren... |
Ik ook.
|
Citaat:
|
ik luisterde wel veel naar 120watt, witlof, en diverse concerten enzo.
|
Ik hou van KinkFM. Ik heb er veel leuke prijzen gewonnen, en ik mag veel van de presentatoren enorm. De enige radiozender waar ik zonder verveling uren en uren naar kan luisteren...
|
jah dat luisterde ik vaak totdat de stroom ff uitviel en op m'n stereo en al m'n geprogrammeerde zenders weg waren :mad:
*te lui om het ergens op te zoeken* |
Als ik kabelradio zou hebben had ik er zeker naar geluisterd. Maar om nou nóg een kabel langs de trappen en plinten te trekken naast de TV- en BNC-kabel. Nee, dat is me te gortig.
|
Ikke!!!! Ik word er elke ochtend mee wakker, en ik zet m'n wekker áltijd een half uur te vroeg, dus ik luister het elke dag minstens een half uur :D
|
ik!
Woensdagavond Heavy Alternative! |
Citaat:
|
zelden eigenlijk, zonde want t is n goed radiostation en ik heb t wel voorgeprogammeerd staan
|
|
Sinds kort weer..tijd geen kabel op m'n kamer gehad...
Luisterde eerst altijd witlof...geen idee of dat nog uitgezonden word.. |
Ik altijd. Het staat altijd bij ons thuis aan, omdat mijn ouders er naar luisteren. Ik heb dus eigenlijk helemaal geen keuze :)
We luisteren bij mij thuis al jaaaaaaaren kink fm, eigenlijk al vanaf het aller eerste begin. |
Citaat:
|
Citaat:
|
neuh ik luister het nooit, ik heb geen kabel op mn kamer..
|
dan zou je toch eens moeten proberen te luisteren via internet ofzo...
met de nieuwste winamp zou je de OGG Vorbisstream van kink moeten kunnen luisteren :pa zie www.kinkfm.com en klik 'tune in' |
ikkke niet ik kan hem niet ontvangen
|
ik, bijna dagelijks
|
kzou wel willen, maar op m'n kamer heb ik alleen antenne-aansluiting en kabelinternet is er hier nog niet :(
|
ikke
|
ikkuh *kent iemand bij kink.fm* :D hij heeft zaterdag laat programma, weet alleen niet hoe het heet :confused:
|
nou?
|
ikke
|
ikkuhhh.. :-) me pa vind ut oowk koel duz dat scheelt :-)
|
ik niet, want:
1) ik luister nooit naar de radio 2) kink fm is alleen op de kabel, dus niet op mijn kamer 3) op kink is (bijna) nooit goede muziek 4) on-line heb ik liever mijn eigen cd's/mp3's |
En die gasten hebben of een illegale server of ze dokken zich helemaal scheel aan de Buma. Aan die gore uitzuigers.
Maar goed, via internet werkt snel en goed. Playlists ed. zijn ook op de site te vinden en ja ik luister er wel eens naar. Leuke, veelzijdige zender vind ik :) |
Kan het helaas niet ontvangen.
|
zo'n beetje dagelijks ja, als sik even geen zin heb om zelf muziek op te zetten..... (y)
|
Sinds eergister! toen heb ik kabel aangelegd op mn kamer...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:03. |