![]() |
Hoeveel gaat ut me kosten???
Ik ben laatst met m'n Fiat Unootje samen met een andere idioot ook in een auto (andere auto) over het fietspad gaan rijden door de duinen heen :D
Daar zijn we over 2 fietspaden gereden en een stukje over het strand opgang en dat blijkt niet te mogen :cool: We bleven er een 15 minuutjes stil staan en werden tot onze verbazing ingesloten door 2 politie auto's :mad: moeste blaas controle afleggen en onze gegevens werder uiteraard genoteerd. De politie zou ons nog op de hoogte stellen van de boete, omdat het niet allerdaags gebeurt dat idioten over een fietspad gaan rijden door de duinen met 2 auto's :rolleyes: Nu heeft de politie nix van zich laten horen Nu is mijn vraag: Weet iemand misschien de hoogte van de boete?? Heb beetje zitte googlen maar nix kunnen vinden :D Alvast bedankt Ps. Gaarne naar me E-mailen dat lees k eerder ;) |
Met een beetje pech pakken ze je op artikel 5, dat kan aardig oplopen :p
Als je geluk hebt bekeuren ze je voor het niet rijden op de daarvoor bestemde rijbaan, dat gaat je zo'n 75 euro kosten dan :o |
strakke actie (Y) :D
|
Citaat:
overigens, 'dat blijkt niet te mogen', kom op zeg, dat wist je ook wel toen je daar reed. Op papier is zelfs een uno immers geen fiets, hoewel de overeenkomst toch groot is. |
wat een debiel ben je dan
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In de duinen heb je ook weggetjes die redelijk smal zijn maar er niet uitzien als een fietspad, misschien zag die het bord over het hoofd?
|
Citaat:
Citaat:
|
zal wel minimaal 65euro zijn, daar ik ook ooit zoiets heb meegemaakt.
Alleen was dat omdat de normale weg was afgesloten en een hele rij auto's met een slakkentempo het fietspad dat parallel liep gebruikte om onze woonwijk te bereiken. Blijkbaar ben ik gezien door iets of iemand,want een paar weken later lag er dus een accpetgiro op de mat wegens rijden buiten de toegstane weg oid. (tijdje terug alweer) |
Citaat:
Maar dat terzijde. Dit gaat naar de officier van justitie, en die zal de hoogte van de boete bepalen. |
Citaat:
Ik hoop voor je dat je niets hoeft te betalen :P Ze zijn je gwoon vergeten joh (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:10. |