![]() |
Grand Theft Auto - San Andreas - IV
|
Mooi spel he
|
(y)
|
Ik heb die van mij net kapot gemaakt, de missies doe ik allang niet meer, ik rijd alleen nog maar wat rond met de politie achter me aan. Dus wilde ik een 100 % save game gebruiken, die deed het niet, dus ik heb op 'openen met' geklikt en dan op GTA gezet. En iedere keer als ik het nu op probeer te starten geeft het een fout melding.....
|
Ben nu bij de missie dat ik die hydra moet stelen. Maar god wat is vliegen moeilijk en wat is die cam irritant.
Volgens mij ben ik trouwens ook een van de weinige die nog nooit cheats in gta heeft gebruikt, noch 100% save games heeft geladen? :( In SA en VC luister ik trouwens een stuk minder naar de radio dan in 3; waar lazlo (sp?) nog zat. Lazlo was tof :( |
Jaa, het is een geweldig spel.
Ik blijf nou hangen bij up up and away, maar ik heb ook bijna geen tijd om het te spelen. En @ Marcade Ik gebruik ook nooit cheats en ik laad geen 100% save games. Zonder cheats is het veel leuker. |
Citaat:
|
Citaat:
registry entry verwijderen |
Citaat:
|
Citaat:
je doet start>run (of uitvoeren) , typt regedit. dan zoek je de goede entry en die verwijder je... maar het zijn er ongetwijfeld heel veel, en ik weet niet waar je de goede vindt :o |
Je hebt dus .b bestanden gekoppeld aan gta_sa.exe ?
Dan moet je mbv regedit HKEY_CLASSES_ROOT\.b verwijderen om die associatie ongedaan te maken :o |
Dan krijg ik dit te zien, is er iemand die weet waar ik dan moet gaan zoeken?
http://pic20.picturetrail.com/VOL129.../138124593.jpg |
Oh, ik heb het dan denk ik gevonden, wat je zegt dat ik moet vinden, maar die kan ik wel gewoon weggooien dan?
|
Jep.
|
Gedaan, maar het werkt nog steeds niet. :(
|
Citaat:
Reïnstalleren? |
Citaat:
Doe Sabbath Bloody Sabbath maar aan :) |
Citaat:
En ik heb Sabbath bloody sabbath opgezet. ;) In ieder geval bedankt. |
Trouwens, de saved files staan nog steeds ergens aan gelinked. :confused:
|
Huh?
SA saves zijn .b files toch? Maar hij doet het nu wel weer? |
Zijn indd .B files, en het doet het nog steeds niet. :(
|
en je hebt dus al gereïnstalld? :confused:
kijk eens in het register bij HKEY_CLASSES_ROOT of .b er nog bij staat :o |
Citaat:
En .B staat er niet meer bij. |
Doe dan eens
- Deze Computer-->Extra-->Mapopties (My Computer-->Tools-->Folder Options) - 3e tabblad, bestandstypen (file types) - Kijken of .b erbij staat.. En als dat gekoppeld is aan GTA, verwijderen dus |
Geweldig; zit ik bij "Grove 4 life", word sweet telkens dood gereden, of door een ambulance, of weer door een politie auto .. frustrerend. :mad:
|
Citaat:
Je hebt 8 slots in GTASA om op te saven, dus je hebt ook GTASAsf1.b t/m GTASAsf8.b. Nummer 1 staat bovenaan in de lijst van savegames en nummer 8 staat onderaan. (duh :o) Als je die 100% savegame dus wilt loaden moet je hem in die map zetten en dan vanuit het spel laden, niet vanuit de verkenner want dat werkt niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nu doet dus alles het behalve die 100% save?
Dan lijkt het me eigenlijk wel opgelost toch? :o Trouwens.. Ik ga altijd óf missies doen, óf een beetje aanklooien. En als ik dan ga aanklooien kom ik op een gegeven moment in de wildernis, en dan vind ik heel veel hoefijzers/oesters, en dan klooi ik weer verder aan, en dan ga ik dood en dan ben ik ze weer kwijt ;x |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
klooien ownz, zeker met chiets
|
Ben ook weer begonnen jongens, maak jullie borst maar nat want na de orginele GTA III, Vice City maak ik San Andreas weereens onveilig.. ik blijf nu een beetje hoods overnemen van de Ballas
kheb echt geen leven |
die balla :D
|
allemaal Tupacs
|
Citaat:
Over de hoods
Spoiler
|
Weet ik, maar ik bleef gewoon even die hoods overnemen, vind ik het gaafste: het begin, met de verschillende hoods tegen elkaar.. ipv van voor de Chinezen werken enzo
Spoiler
|
Jammer dat die El Camino in dat spel geen SS is.
:) |
Citaat:
|
Oh sorry :p
|
Ag:) Het is ook minder dat je wapens weg gaan een keer.
|
Ik heb alle hoods overgenomen en ben nu gewoon verder aan het spelen, om 100% te halen. Maar steeds weer moet ik zo'n invasie de kop indrukken. Hoort dat zo?
|
Citaat:
|
Over die hoods ja, sommige zijn lichter van kleur dan de andere. Betekent het dat als hij donker is dat hij dat écht helemaal van jou is en dat ze hem ook niet meer kunnen overnemen?
|
Citaat:
Maar iig het vliegen wordt veeel makkelijker met controller.. :cool: |
Ben ik niet met je eens. Maar dat is een persoonlijke kwestie. Ik kan totaal niet overweg met een controller maar ben uitstekend met muis en toetsenbord.
Ziehier bewijzen van o.a. mijn vliegkunsten: http://hosted.filefront.com/XCygnusX |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:55. |