![]() |
heb ik net gevonden op mijn HD....
aangemaakt : vrijdag 11 december 1998, 12:23:10 godverdomme, toen was ik 14 jaar :) medication - zo'n lekker depri nummertje...woo :) en special is ook wel vet |
Garbage :D
het concert was erg gaaf, was ook 1 van de laatste leuke dingen die ik gedaan had voordat de shit weer begon :S maar ik vind sowieso de meeste nummers van 2.0 geweldig.. en van beautiful garbage trouwens ook :) |
vet album:)
I think I'm paranoid echt een koel nr:) Special idd en Push it oowk garbage is (y) |
ik heb die cd nog ergens liggen inderdaad
*gaat zoeken* |
'sweat it all out'
oew... *krijgt het helemaal warm* |
I Think I'm Paranoid :cool:
verder ken ik niet zoveel van Garbage |
Toevallig heb ik die cd gister weer herontdekt... :)
Kep ooit eens de 1e prijs bij een play-back-show gewonnen toen ik Paranoid play-backte :D Toen was ik 9 of 10 ofzo.. Vind idd Medication supermooiig :) De tekst van Dumb vind ik ook heel goed.. Kan ik me in vinden met sommige situaties.. :s |
Heel goede cd (y)
Ik vind "Hammering in my head een heel vet nummer en push it en I think I'm paranoid natuurlijk:) |
Hmm, garbage vind ik een goede band! I think I´m paranoid is een mooi nummer! Toch vind ik overall hun eerste plaat mooier, met nummers als queer en stupid girl.
|
Citaat:
|
Absoluut de beste CD van Garbage....
|
Wat een kut topic.
|
(y)
|
:D
lekker schijfje trouwens. |
Citaat:
Ga ergens anders tof lopen doen, ventje. |
Ik kan me nog herinneren dat ik nummer 6 van de cd te gek vond.
Ook dat ik de eerste plaat prefereerde. |
omg mijn oude nick :cool:
|
Citaat:
|
Best redelijke band, destijds
|
Citaat:
|
Gaaf cdtje ja, ik draai hetzo af en toe nog wel eens. Het debuutalbum vind ik nog het beste van ze.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als meisje van 13-14-15 luisterde ik garbage veel.
Ik vind vow het geniaalst En ik vind alleen garbage en version 2.0 goed beautiful garbage is echt te kut.. ik ben nu wel benieuwd naar hun nieuwe cd |
:D haha.
Version 2.0 blijft geniaal. De (erg goede) electronica sluit perfect aan bij de rest. De rest van garbage heeft me nooit zo heel erg geboeid. De nieuw single is ook maar 13 in een dozijn. Tenminste ik geloof dat dat een nieuw nummer was, zag het op the box. |
Citaat:
Ben benieuwd naar de rest van het nieuwe album, en als ze een losse live-show doen, ga ik er maybe wel heen, anders zie ik Shirley en de rest wel op 1 of ander festival. |
de rest hoef ik niet te zien, shirley daarentegen <33333
|
wat een hoop verspilde leestekens hier (n)
|
:D
Haha, die cd heb ik ook nog ergens liggen. |
Garbage is en blijft een onwijs goede band :)
|
Die heb ik ook ergens nog wel liggen, maar heb hem al heel lang niet meer geluisterd moet ik zeggen.
|
strakke up dit.. of een dig, pull.. wat dan ook :p
|
Nieuwe cd is weer standaard.
Wel veel meer rock dan op voorgaande cds |
Citaat:
Vind de nieuwe single geweldig, hoop dat het album ook geweldig is. :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oldschool.
|
Doe mij maar Human 2.0 :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Garbage is zeker gaaf!!!! :) vooral de liedjes Queer, Supervixen, Vow, Paranoid, Cherry Lips en Medication!! Garbage (y) te gekke band!!! mn favo voorlopig.. :cool:
|
Waarom up je een topic van een maand oud? :nono:
|
Kei-toeval, ik luister net Hammering in my head als ik dit topic lees ; )
Komen ze nou nog in paradiso, of zijn ze al geweest? In geval 1 ga ik m'n zus lief aankijken of ze een kaartje voor me kan regelen, in geval 2 vind ik dat jammer ; ) |
Nog niets gezegd over het optreden 2 juni in Paradiso..? Apart.
Toch even wat anders dan Ahoy waar ik ze een aantal jaar geleden gezien heb.. |
Oh ik ben nog steeds in voor een avondje garbage, heb ze nog niet live meegemaakt. Zal paradiso.nl eens checken, maar ik vermoed : onbetaalbaar.
|
Die ex-bassist van nirvana, die daarna drumde bij de foo fighters, en toen backing vocals ging doen bij een paar side-projects als qotsa en probot, doet toch triangel bij garbage?
|
Helaas ben ik dan naar Marilyn Manson :(
Live kicked Garbage nog steeds aardig ass. En dat zoentje van Shirley Manson in 2002 voel ik nog op m'n wangetje :bloos: Verder dan die doorsnee single, die iets te veel neigt naar een doorsnee nummer van Beautiful Garbage heb ik nog niet gehoord van het nieuwe album. Toch maar eens uitchecken binnekort, ben benieuwd wat ze hebben neergezet. En ookal is het bagger, Only Happy When It Rains etc. blijft toch leuk :cool: |
Ik vind version 2.0 de beste cd. Daarna de eerste cd, en daarna Beautiful Garbage of Bleed like me. Die laatste (Bleed like me dus) heb ik sinds een week en ik vind dat er echt een paar nare nummers op staan (nummer Bleed like me vind ik echt veel te veel 'in your face' weinig subtiel dus en ik vind dat Boys wanna fight ook wat subtieler had gekund). Er beginnen wel langzaam wat nummers te komen die ik na een paar keer horen steeds leuker vind maar ik weet niet... ik vind Garbage niet echt heel erg origineel meer (version 2.0 vond ik wel origineel, heel energiek en zo).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:44. |