![]() |
Inrichten kamer
Hoi mensen, na opnieuw uitgelachen te worden door de schandalige look van mijn kamer heb ik besloten er maar eens wat aan te doen...Mijn kamer is 3.5 bij 4.5 meter, allemaal rechte muren en aan 1 kant zit ik met een raam van 2.5 meter met daaronder een verwarming, ik heb een budget van mwwah..700 euro, en ik moet eigenlijk ook de muren en vloer enzo vervangen....
Ik post dit niet voor klustips, maar ik vroeg me af of jullie nog suggesties hadden, bepaalde items die in een kamer ECHT moeten, en spullen die gewoon niet kunnen.... thx alvast ;) |
nou wat in een kamer echt niet kan zijn voetbalvlaggen of t-shirts op de muur (n)
|
ahhh jaah, daar ben ik ook niet het type voor ;)...maar hoe in godsnaam krijg je muren vol? dat het niet zo saai en kaal lijkt...ik kan er natuurlijk 10 posters neerhangen :s
|
Ja van J.Lo.
Verven? |
nee 10 poster is ook teveel van het goeie (n) als je witte muren hebt kun je best wat dingen ophangen maar als je felle muren wilt moet je vooral niet teveel hangen en plakken
maar dat is mijn bescheiden mening :) |
Foto's aan je muur (y)
|
Indoor paintballen (y)
|
centrifugaaltests met emmers verf (Y)
|
Citaat:
:o |
|
(boeken)planken?
|
ik zou er laminaat inleggen, niet duur en handig schoon te maken voor als feestjes uit de hand lopen ^^
|
Fotobehang!
|
hang wat vlaggen aan de muur :P
|
Van die hele grote schilderijen die ze bij de ikea verkopen -ja die vind ik leuk CONFESSION CONFESSION- en grote foute goude randen spiegels.
Nuff said :o |
ik denk dat ik in mijn volgende kamer één muur ga behangen met kurk, een soort groot prikbord
|
Ga vrijwilligerswerk doen bij het lokale poppodium. Beplak de muren met posters. Gooi wat artyfartyshite aan de muur. Word dronken en maak er een tering zooi van. Er is niemand die dat niet waardeert.
Succes! |
700 euro, tja ik vind mn kamer niet zo belangrijk dat ik daar 700 euro in zou steken eigenlijk. Vind mijn kamer ook niet echt geweldig maar ach zolang er een bed en tv in staat en je er muziek kunt luisteren vind ik het best. Je kunt heel veel leuke dingen doen van dat geld hoor..
|
Idd, wat de neukbare forumbazin zegt, ga drinken voor 100 euro en stop de rest in je zak. Welke lul steekt er nou 700 euro in z'n kamer, ben je niet interessant ofzeaux ? dat je je kamer moet pimpen.
|
een onmisbare kleur is groen, want dat is rustgevend blabla
met een mooie plofbank erbij van de kringloop ben je al bijna klaar en op de vloer laminaat, liefst in een lichte kleur je moet nooit twee muren tegenover elkaar in eenzelfde kleur doen als je een donkere kleur mooi vindt. Je kunt wel alle muren in dezelfde lichte kleur doen, en één of twee wat donker. Dat zijn de gouden regels die altijd werken wat kleur betreft. Gewoon wat stalen halen bij de bouwmarkt en kijken wat je mooi vindt. Groen met donkergrijs bijvoorbeeld is heel mooi. Verder moet je je kamer als hij niet heel groot is niet volbouwen met hoge kasten, want dat maakt klein. Investeer gewoon in één duurdere ikea kast ( zelfs daar heb ik nog suggesties voor ) en een mooi dekbed overtrek en gordijnen. Dan ben je voor 250 eurie klaar. OK? Ik stuur de rekening wel van dit consult. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb op 1 muur in mijn kamer (die erg lelijk geschilderd was en ik geen geld/tijd/zin had om hem 6 keer over te schilderen) zo'n groot kleed ding gehangen. ik weet niet of het iets voor je is, maar ze hebben veel verschillende 'designs' en het is geen vlag! :o
edit: foto gevonden (wel van toen ik nog aan het verhuizen was) http://img.photobucket.com/albums/v4...kamerL09kl.jpg |
kitsch spiegels van de xenos doen het altijd goed, of je man of mop bent.
Ga eerst nou maar na wat je een fijne kleur vindt, en of je een drukke of rustige kamer wilt, slaap je er alleen in, woon je erook, dat soort dingen. Wat snoodaard zegt, gooi er 200 euro tegen aan, en koop voor de rest goede handdoeken, dekbed overtreksets, een mooie ruime klerenkast. En zet natuurlijk nooit je schoenen bij de verwarming, dan droogt het leer uit :nono: |
schilderen en andere vloerbedekking en je hebt een heel andere kamer. dus.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Zoiets kan best leuk zijn, mits met mate en bijpassende meubels/accesoires.
|
xenos (y)
|
Het lijkt me het beste om de kleuren zelf te laten spreken. Dan volgt de rest automatisch.
|
Citaat:
|
Ik heb vandaag van die metalen dingen gekocht om LP's in te hangen. Van die krengen die ze in veel winkels ook hebben.
Best gaaf, een paar van die dingen aan je muur. Zeker als je enkele mooie LP('s / hoezen) hebt. |
Zijn die dingen duur? Die van mij liggen overal te slingeren.
|
Ik heb ze bij de Waaghals in Arnhem gehaald.
10 voor 35. Los waren ze dacht ik iets duurder. Misschien een beetje duur voor een paar stukjes gebogen metaal, zeker omdat je er dus maar 1 per hanger in kan doen, maar het ziet er wel leuk uit. Als je geen Waaghals in de buurt hebt, kan ik die dingen ook wel voor je halen. Kleine moeite. Offtopic: http://forum.scholieren.com/fotoboek...6Sm92&id=62230 Is dat Mayo, aan de rechterkant? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:25. |