![]() |
Hoe kijk jij naar de figuren in het blauw?
De mannen in het blauw ofwel die polizei.
Ben je ver weg van elke vorm van autoriteitsbesef en rij je ze het liefst omver? Of hebben de mannen in het blauw nog een ontzagwekkende werking op je? Tracht je ze te ontlopen of daag je ze uit...Of ben je gewoon een volstrekt brave burger. |
De mannen in het blauw? Bedoel je niet de mannen én vrouwen?
|
KUtmensen, denken stoer te zijn (n)
|
Als ik ze zie kijk ik even of mijn licht het nog wel doet oid
|
# care
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
jij bent grappig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111 :( |
Ik heb wel enigzins ontzag voor politieagenten... Zou niet goed zijn als ik dat niet had.
|
Die Polizei.
|
Zo iedereen weer blij nu :o
|
Die deutsche Polizei SEHT ES NICHT AUS hahahaha
|
haal dan gelijk die spelfout uit je beginpost :nono: autoriteitsbesef zonder h
|
Taal is niet mn sterkste vak, merk ik alweer :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(sp?) Anyway, ik heb nooit problemen met ze, aangezien ik een brave, blanke bruger ben. |
Alle agenten zijn nazi's!11!11111!!!!
|
Ik check idd altijd ff of m'n lampen aanstaan, of ik de riem om heb, of ik niet te hard rijd etc..
|
Och, ik vind het wel tof dat ze er zijn. En al dat gefoeter, daar heb ik geen zin in. Ze doen tenslotte ook maar hun werk.
|
Citaat:
|
Ik kijk wel naar die mannen ja. :o
|
Ik heb niets te vrezen van de politie, 'gewoon'.
|
Met links
|
Immer argwanend.
|
Als ik politie ga rijden let ik extra op of ik wel alles volgens de regels doe. En als m'n licht het dan niet doet ofzo probeer ik ze te ontwijken.
|
Ik kijk altijd even waar ze heen gaan.
|
Ik moest kei hard lachen toen van de week tijdens mijn rijles een heel jong politiemannetje achter tegen een boom aan geplakt stond om te zorgen dat niemand hem zag :D
|
Het is Der Polizei.
|
Echt niet, Polizei is een vrouwelijk woord - dus gewoon die Polizei, dank je.
|
Vol angst en beven.
|
Ik word er altijd een beetje zenuwachtig van en check of ik me wel aan de regels houd. :o
|
Naar mannen in het blauw kijk ik als naar mannen in het blauw. :)
|
ik kijk liever niet..
|
Citaat:
Citaat:
|
Mensen, gewoon die Polizei.
|
Kut wouten!!!!
dead!!! dead to all who stand in my way!!!!! |
Citaat:
Ook omdat je niet kunt spellen. |
Pff, loserrrrss, denk ik altijd maar.
Echte mannen gaan namelijk bij de brandweer :cool: |
Ik heb wel enigszins respect voor die mensen. Als ik een politiewagen zie rijden, ga ik altijd m'n snelheid iets aanpassen en zo :p
|
Citaat:
Der toch dan? (verder heb ik er geen verstand van hoor, maar als die site het zegt... :o) |
ik kijk altijd of ik aan alle regels voldoe als ze langskomen en doe wat keuriger en onopvallend.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Niet echt ontzag, omdat het meestal ontzettende platschedels zijn die mooie 'politie'-termen gebruiken waar je van hoort dat ze dat zelf al een hele prestatie vinden. Maar ik accepteer hun positie en ga niet tegen ze in ofzo.
|
respecteer hun functie en je hebt niets te vrezen..
al helemaal niet met de gezagsloosheid die ze in nederland hebben |
Citaat:
|
plietsies zijn allemaal joden
|
Citaat:
Ik was namelijk ladderzat toen ik dat schreef.. Wat niet wegneemt dat ik een hekel heb aan kutwouten..... In het duits is het trouwens: Die Bülle..... :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:01. |