![]() |
economie met N-profiel
hallo..
ik zit nu in de 3e van Atheneum en ik ga volgend jaar het N-profiel doen. dan heb ik dus natuur en scheikunde maar dus geen economie in de 4e. Als ik in de 5e in mijn vrije deel toch economie wil.. kan dat ?? of kan dat niet omdat ik de economie in de 4e dan heb gemist??:confused: |
Eh ik neem aan dat je N&T hebt? Daar kan je toch gewoon economie 1 bij kiezen, dan heb je dat vak in de 4e, 5e en 6e klas.
|
Is per school verschillend. Ik zou het even navragen. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het beste wat je kan doen is even naar je decaan/studiebegeleiderdinges gaan. (y) |
waarschijnlkijk zit je gewoon op een pauper school :)
maar je kan het natuurlijk proberen te kiezen oewel dat rooster technisch niet kan |
Citaat:
|
Bij mij op school kozen we een stroom, we kregen daardoor in de 5e pas profielvakken en vrije keuze vakken.
Maar het kan best dat ze een aparte economie klas hebben voor mensen met een n profiel, en dat jij dan vanaf de 5e economie krijgt. |
TS, dit moet je even op je eigen school navragen, want het is op veel scholen toch weer anders. Als je N-stroom hebt heb je inderdaad geen economie, maar je kunt er dan nog economie1 of economie12 bij kiezen. Waarschijnlijk wil jij gewoon economie1, dan moet je dus kijken of het in de 4e of in de 5e begint, want dat verschilt per school.
Trouwens, als je dat nu al moet kiezen dan vragen ze er wel om hoor. ;) |
Citaat:
@ topicstarter: je kan toch gewoon economie erbij kiezen, als extra vak? of mag je geen extra vakken kiezen? dat vind ik wel een beetje raar, want dan zou het ook totaal geen zin hebben een N en M stroom te doen, als je niet daarna nog eventueel kan veranderen van profiel... |
Ach, ik heb 4 jaar oid. gemist, en ik ben ook gewoon geslaagd. Moet opich wel kunnen, maar of het aan te raden is is een andere vraag.
|
neej joe moet bij dat N of M profiel ook een bijvak kiezen en dan kun je ec1 pakken. dat krijg je dan in de 4e 5e en 6e
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:17. |